4 תשובות
אני חושב שזה יותר טוב כי בהבנה של שמיעה כולם יותר טובים מקריאה
אני הייתי ממשיך עם הטורקית
אני הייתי ממשיך עם הטורקית
עדיף לך אנגלית עם כתוביות באנגלית.
כי ככה תוכלי לשמוע וגם לראות לדעתי, וזה יעזור לך יותר.
כי ככה תוכלי לשמוע וגם לראות לדעתי, וזה יעזור לך יותר.
שואל השאלה:
אז עדיף לראות תוכנית באנגלית בלי כתוביות?
אז עדיף לראות תוכנית באנגלית בלי כתוביות?
אנונימית
פחות עוזר כי את לא מבינה מאה אחוז טורקית
אבל עדיין, טיפונת
אבל עדיין, טיפונת