4 תשובות
יפתי, זה רק ריב, זה יעבור
אין קשר שלא עובר בלי ריבים מטופשים, בסופו של יום חוזרים לדבר וזה עובר
בכל זוגיות, יש ריבים. זה חלק מרכזי מאוד במערכת יחסים, זה מה שבונה רוצה והופך לחזקה יותר. אם אתם אוהבים זה את זה באמת, בסופו של דבר אתם תשלימו, ואם תראו שזב לא טוב לכם, תמיד תוכלו להתפצל ולמצוא משהו יותר מתאים. אם תפחדי ממריבות וכל הזמן תשמרי בלב, זה יתפוצץ לך בבום, הדבר הכי חשוב במערכת יחסים זה כנות ופתיחות.
זה סך הכל ריב, משבר קטן, הכל יהיה בסדר!
אתם תעברו את זה :)