3 תשובות
לא תמיד את צריכה מלא בירוקרטיה מיותרת
שואל השאלה:
מה זה בירקטיה?
מה זה בירקטיה?
מלא טפסים ושיחות שצריך לעשות כדי לקבל זכאות לדבר הזה וגם צריכה להביא סיבה מספיק טובה ובכללי זאת מערכת שלא כיף לעבוד איתה
באותו הנושא: