5 תשובות
תלוי עד כמה הטלפון שלך גרוע
סביר להניח שפשוט יעבוד לאט למשך כמה שניות וזהו, לא משהו מיוחד
סביר להניח שפשוט יעבוד לאט למשך כמה שניות וזהו, לא משהו מיוחד
הוא לא יקרוס.
במקרה הכי גרוע הוא יתקע לכמה דקות עד שהכל יתעדכן.
במקרה הכי גרוע הוא יתקע לכמה דקות עד שהכל יתעדכן.
יו רק עכשיו קלטתי שזה מחנה קיץ!!! תהניי!!!!!הלוואי והייתי במקומךך
לא יקרה לו כלום אל תדאגי
זה יכול לתקוע לך את הטלפון אבל את יכולה נגיד להשתמש בו לאט כגה שהוא לא יקרוס
או שפשוט תכבי את כל ההתראות וההודעות שלך...
או שפשוט תכבי את כל ההתראות וההודעות שלך...
באותו הנושא: