26 תשובות
תמשיך הלאה
תבין שזה לא יכול לקרות
אני אגב הייתי באריאל (::
תבין שזה לא יכול לקרות
אני אגב הייתי באריאל (::
שואל השאלה:
^זה בדיוק מה שאני שואל, איך? איך להמשיך הלאה? אני לא מצליח
^זה בדיוק מה שאני שואל, איך? איך להמשיך הלאה? אני לא מצליח
אנונימי
אין ברירה ככ הזמן יעשה את שלו וגם אם היא מרגישה כלפיך משהו שניכם מבינים שבשלב החיים הזה זה לא יסתדר לכן לשיחה הזאת שאתה רוצה להציג את הרגשות שלך כרגע לפחות אין טעם חוץ מזה שאולי היא תרגיש פחות בנוח לידך, בעיניי עם כמה שזה קשה יש פה את מידת הסבלנות וזה נשמע לי ניסיון קשה מאוד אבל אני בטוחה שתוכל לעמוד בו
לדעתי אל תספר לה. אני חושבת שזה יחלוף ברגע שתתאהב במשהיא אחרת. זה דברים שקורים בבני עקיבא אבל זה תמיד חולף בסוף סורי מאמי
זה הזכיר לי את גרוויטי פולס
אנונימית
קודם כל - הדבר היחיד שתקבל זה מבט של 'אתה בסדר בראש?' כך שממליצה לך לשמור את זה לעצמך.
פשוט להשתדל לא לחשוב על זה, וזה גיל ההתבגרות - עוד שנייה יש לך קראש על חצי מהשכבה - רק תחכה מעט, זה יהפוך לגיהנום.
פשוט להשתדל לא לחשוב על זה, וזה גיל ההתבגרות - עוד שנייה יש לך קראש על חצי מהשכבה - רק תחכה מעט, זה יהפוך לגיהנום.
קודם כל זה לא כזה הפרש גילאים גדול... ואם אתה דתי.. ההורים שלך או משהו מסכימים לך חברה? כי אני נגיד בערך דתייה ולא... כאילו... לדעתי אתה יכול אפילו לדבר עם אמא שלך על זה אני בטוחה שהיא תוכל לעזור והיא תגיד לך אם זה אפשרי בכלל ואז תדע אם ללכת על זה או לא
אולי היא כן מרגישה? אני אומרת בכל זאת תנסה אל תוותר
אולי פשוט תכתוב לה אנונימי ותבקש ממנה בפתק להשאיר את זה במקום פלוני ותלך לקחת את זה משם בצורה שלא יגלו אותך
אנונימית
היי אני גם בבני עקיבא
אני גם מדריכה עוד שניה
ותעשה טובה
אל תגיד לה את זה
היא בת 16 והיא תעשה מזה צחוק
ותעשה טובה
אל תגיד לה את זה
היא בת 16 והיא תעשה מזה צחוק
היא לא תחשיב לזה כלום
וגם אם זה לא מה שרצית לשמוע זאת המציאות
אל תעשה את זה ותגיד לה זה פשוט יסבך הכל ויהיה מטומטם
וגם אם זה לא מה שרצית לשמוע זאת המציאות
אל תעשה את זה ותגיד לה זה פשוט יסבך הכל ויהיה מטומטם
תנסה ליצור איתה קשר איזה חצי שנה-שנה אחרי שהיא כבר לא תהיה המדריכה שלך ואז תנסה, למה לא.
זה הפרש גילאים סביר
זה הפרש גילאים סביר
לאא אל תשתף שום מדריך זה יהיה משפיל לא באמת איכפת להם הם רק באו למלא שעות של המחוייבות אישית
והמדריך יאמר למדריכה זה ברור
והמדריך יאמר למדריכה זה ברור
תעשה מה שבא לך זאת הייתה עצתי
ביי ביי
ביי ביי
קודם כל אל תספר לה זה סתם מכניס אותך למחשבות יותר ממה שאתה עכשיו
ואני חושבת שבסופו של דבר אתה תשכח מזה ותתן לזה לעבור כי זה מה שאתה. צריך בשלב הזה ותנסה לא לחשוב על זה כי זה סתם יכניס אותך למחשבות
ואני חושבת שבסופו של דבר אתה תשכח מזה ותתן לזה לעבור כי זה מה שאתה. צריך בשלב הזה ותנסה לא לחשוב על זה כי זה סתם יכניס אותך למחשבות
שואל השאלה:
אני יודע שהיא לא תצחק על זה או משהו כי יש לה ערכים והיא יודעת לכבד וזאת אחת הסיבות שהתאהבתי בה, המדריכים הבנים קצת יותר דפוקים ולא לדאוג לא חשבתי על לספר להם
אני יודע שהיא לא תצחק על זה או משהו כי יש לה ערכים והיא יודעת לכבד וזאת אחת הסיבות שהתאהבתי בה, המדריכים הבנים קצת יותר דפוקים ולא לדאוג לא חשבתי על לספר להם
אנונימי
אל תנסה, אתה סתם תשבור לעצמך את הלב. תחכה ותשמע שירים זה יעבור
אתה חמוד והכל אבל 14 ו16? לא ילך. אולי אם תחכה חמש שש שנים ושניכם תהיו בוגרים רגשית ובאותו שלב בחיים.
אנונימיתת*** 100% צודקת פה
אנונימיתת*** 100% צודקת פה
אז אולי אתה כן יכול לספר לה אבל לא כדאי לך כי עם היא תתן לך תשובה שלא רצית לשמוע אתה תתבאס וסתם חבל
שואל השאלה:
תקשיבו אני רוצה לגלות לה לא בתקווה שהיא תגיד שהיא גם מרגישה אליי משהו או משהו כזה כי אני יודע שזה לא יקרה, אני רוצה לגלות לה גם כי אולי זה יעזור לי לשחרר וגם כי אני מרגיש שמגיע לה לדעת משום מה, יש הגיון במה שאני אומר או שלא?
תקשיבו אני רוצה לגלות לה לא בתקווה שהיא תגיד שהיא גם מרגישה אליי משהו או משהו כזה כי אני יודע שזה לא יקרה, אני רוצה לגלות לה גם כי אולי זה יעזור לי לשחרר וגם כי אני מרגיש שמגיע לה לדעת משום מה, יש הגיון במה שאני אומר או שלא?
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא התאהבתי בה רק בגלל הערכים זה קרה גם בגלל האופי ויש לא מעט בנות בשבט שלי עם ערכים אז זה לא בדיוק קשור, אבל תודה זה התשובה שהכי עזרה לי עד עכשיו:)
^^לא התאהבתי בה רק בגלל הערכים זה קרה גם בגלל האופי ויש לא מעט בנות בשבט שלי עם ערכים אז זה לא בדיוק קשור, אבל תודה זה התשובה שהכי עזרה לי עד עכשיו:)
אנונימי
חוץ מזה הרגשות האלה יעברו מהר אם לא תהיו בייחד ואתה תתחרט אם תספר לה
לא נורא החיים לא פיירים
ואני לא פסימית
לא נורא החיים לא פיירים
ואני לא פסימית
תקשיב אני באמת רוצה לעזור לך
אבל אל תגיד לה
זה לא ילך
תסתכל רגע על כל התמונה
היא בת 16, אתה בן 14
אני לא חושבת שזה יעבוד
אתה אומר שהתאהבת בה בגלל הערכים וכו וזה מובן, סהכ אתה צודק.
תקן אותי אם אני טועה, התאהבת בה בגלל הערכים ולרוב המוחלט של הבנות בגילך אין ערכים. כנראה אתה בוגר לגילך ואתה יכול להסתכל על משהו שמעבר לגוף וכו
אני ממש מבינה אותך וזה שהתאהבת בה ושזה כואב
אבל חכה קצת, עד מעט גם הבנות בגיל שלך יקבלו ערכים, אמרת שאתה בא מחברה דתית אז בכלל, אני בטוחה
אני חושבת שלא כדאי לך להגיד לה זה סתם משפיל ומתוסבך ויצור מצב לא נעים בסניף כי זה בטוח גם לא יישאר בניכם. תחשוב על זה רגע.
אתה יכול לקחת את הטוב שה' נותן לך ובתור זה שהיא מדריכה שלך להתייעץ איתה לדבר איתה לעשות שטויות איתה, הכל טוב, אבל לא בתור בת זוג.
שוב פעם, אני מביאה לך את זה בגדר המלצה, זאת דעתי
מאחלת לך שתמצא את האחתשהכי מתאימה לך יום טוב
אבל אל תגיד לה
זה לא ילך
תסתכל רגע על כל התמונה
היא בת 16, אתה בן 14
אני לא חושבת שזה יעבוד
אתה אומר שהתאהבת בה בגלל הערכים וכו וזה מובן, סהכ אתה צודק.
תקן אותי אם אני טועה, התאהבת בה בגלל הערכים ולרוב המוחלט של הבנות בגילך אין ערכים. כנראה אתה בוגר לגילך ואתה יכול להסתכל על משהו שמעבר לגוף וכו
אני ממש מבינה אותך וזה שהתאהבת בה ושזה כואב
אבל חכה קצת, עד מעט גם הבנות בגיל שלך יקבלו ערכים, אמרת שאתה בא מחברה דתית אז בכלל, אני בטוחה
אני חושבת שלא כדאי לך להגיד לה זה סתם משפיל ומתוסבך ויצור מצב לא נעים בסניף כי זה בטוח גם לא יישאר בניכם. תחשוב על זה רגע.
אתה יכול לקחת את הטוב שה' נותן לך ובתור זה שהיא מדריכה שלך להתייעץ איתה לדבר איתה לעשות שטויות איתה, הכל טוב, אבל לא בתור בת זוג.
שוב פעם, אני מביאה לך את זה בגדר המלצה, זאת דעתי
מאחלת לך שתמצא את האחתשהכי מתאימה לך יום טוב
לאללאלא אני חושבת שעדיף לך לרדת מזה, אני גם בבני עקיבא ואני באמת לא חושבת או יודעת על מקרה שמשהו כזה באמת קרה, ממש לא בא לי להוריד לך אבל אם זה היה קורה בשבט שלנו זה היה יוצר מצב מוזר ומביך
והאנונימיתת שכמה תגובות לפני כתבה את זה לגמרי הכי טוב שיש והכי נכון אני לגמרי מסכימה