44 תשובות
אל תכיר באתר הכרויות .. תכיר במציאות הכי טוב
כיפה לא מרתיע בנות, אלא ההפך..
אין לך להיות מה להיות לחוץ לגבי זה, אתה רוצה לחפש בכוח וסתם לעבור פרידות מיותרות? תחכה למישהי הנכונה מבלי שתרדוף אחרי מישהי כזאת.
היא תגיע בסופו של דבר, לכולם יש זיווג בעולם הזה רק צריך סבלנות.
שואל השאלה:
^ זה נשמע קל אבל זה לא..
אני עושה 11/3 (סופ"ש כן סופ"ש לא בבית) אין לי חברים בעיר שלי (כאילו 0 ממש כלום אין לי כאן אף אחד, גם לא חברים מהבית ספר כשעוד הייתי)

אין לי איך להכיר כאן אנשים
אנונימי
אם אתה רואה מישהי נחמדה תשאל מה האינסטגרם וזהו
גם להכיר מהאינטרנט זה חתיכת סיוט כמו להכיר במציאות.. כולן סנוביות באינטרנט.
אם אתה באמת רוצה את זה אז תחפש באינסטגרם
שואל השאלה:
אבל אין לי איפה לראות זה מה שאני מסביר, אני רוב היום בצבא וכשאני חוזר אני שומר שבת אז יש לי בקושי את שישי לצאת להפגש ואולי מוצש וגם זה בקושי קורה
אנונימי
שואל השאלה:
be good, הניסוח נשמע אולי לא טוב אבל זו המציאות אני לא עיוור
אנחנו יחידה של 60 איש ולא יותר
תאמין לי שאת האופי של כולן אני מכיר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא קשור, יש לי זמן למערכת יחסים, אין לי זמן למצוא אותה כאילו אני לא אחד שיוצא למועדונים לחפש.. זה גם לא הטייפ של הבחורה שאני רוצה..
מישהי גם לדבר בטלפון במהלך השבוע שיהיה לי ולה קשר גם אם הוא רחוק
אנונימי
אני אגיד לך את האמת אתה יכול אפילו לחפש פה..
יש לי קשר של 4 חודשים עם מישהו שהכרתי מאתר דומה לסטיפס, ואנחנו מדברים ועושים שיחת טלפון אבל לא בהכרח זוג
כנראה זה מה שאתה מחפש. תשומת לב ממישהי
אין קשר לזה שאתה עם כיפה אחי
עזוב אותך גם אתרים תכיר במציאות יותר עדיף וזהו תעבוד על הביטחון עצמי שלך
היי בוקר אור.

אתה כנראה מחפש בחורה דתייה מן הסתם מהבנות שלמדו באולפנה והלכו לשירות לאומי או לצבא.

אתה התגייסת ישר? אחרי התיכון
כנס לאתר שליש בגן עדן
על מה המינוס?^ אני בחורה דתיה מסיימת תיכון ובאלי גם חבר, אני גם נראת טוב, עם אופי סבבה, בחורה חמודה וגם לי אין ממש אפשרויות להכיר, תיכון רק של בנות שמחר מסיימת, לא בתנועת נוער ואני לא אחת שאכנס לטינדר בשביל למצוא בחור
אנונימית
מסיבות, ברים, מועדונים, ישיבות עם חברים של חברים. זה דורש להיות קצת יותר פתוח, לאגור אומץ, ולצאת מהאיזור הנוח
MLE
"עם כיפה קצת מרתיע בנות"
ממש לא!! ההפך יש כאלה שמעריכות את זה מאוד ...
משפט דפוק לגמרי .
תילך לבלות במקומות שמתאימים לאופי שלך , בדר"כ אנשים מסוימים נוהגים לבלות במקום מסוים , זאת אומרת מועדון אתה לא אוהב וגם כנראה סוג האוכלוסיה שהולכת לשם לא מתאימה לך ,
לעומת זאת אם תלך סתם דוגמא להופעה של זמר אהוב אשר מייצג ג'אנר מסוים אולי שם תמצע משהיא שהיא יותר בראש שלך ...
בקיצור תילך למקומות שהאוכלוסייה שם פוטנציאלית עבורך שיש לכם מכנה משותף
בהצלחה ואתה נשמע מקסים !
שואל השאלה:
איו לי בעיה לצאת למועדונים אני פשוט לא שותה, לא מעשן
לא רוצה להגיד שאני ילד טוב ירושלים אבל אני באמת לא סתם אחד.

אנונימית, איך אפשר ליצור קשר למרות ששתינו אנונימיים?
אנונימי
אם אתה דתי למה אתה לא מנסה שידוך
אתרי הכרויות זה פייק אחד גדול. רק אחות של חברה הכי טובה שלי מצאה שם זוגיות רצינית וזה נדיר ...
הכי טוב להכיר במציאות ...
בסדר אבל הבנת את הקונספט שתלך למקומות של אנשים שהם יותר בוויב שלך
תפרגן בורד !!'
שהיא תבוא היא תבוא אל תחפש בכוח כי יכול להיות שזה יראה כאילו אתה קצת נואש תלך להסתובב תכיר אנשים ותזרום עם החיים
אני לא סגורה על זה, ניראה אם אנחנו בכלל מתאימים... אבל שלחתי לך הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
עוד טיפים של אנשים
אנונימי
וואלה קשוח
אבל תזכור שבסופו של דבר אתה מחפש את מה שכולם מחפשים...
ביישנות דווקא גורמת לסקרנות שטובה להיכרות בהתחלה והרבה בנות דווקא ישימו עין על הביישן כי יש בזה משהו
לגביי הדתי, השאלה אם אתה משדר פתיחות בעניין, קליל, מקבל את כולם
אחרת אין סיבה שזה יזיז למישהי
ובקיצור, אני הכי אחת שמאמינה בזה שזה פשוט קורה מתישהו אבל אם באלך לזרז עניינים
תנסה לנצל הזדמנויות
אולי באוטובוס/רכבת לייצר איזה שיח עם מישהי שמעניינת אותך
לתת עוד צאנס לבנות האלו מהבסיס
ובכללי יש לך חברים בבסיס בבית תנסה לברר אם יש למישהו מהם מישהי לסדר לך
וזהו בהצלחה נשמה❤
דתי עם כיפה וביישן?
החלום שלי.
אני בטוחה שאתה מדהים!!
האחת שלך בדרך
אני בעצמי בת 20 וגם משתדלת להאמין בזה
אתה טוב כמו שאתה, יש מלא מלא בנות שם בחוץ!!
תסמוך על ה' שבזמן הנכון הוא ישלח לך את המישהי המתאימה עבורך.
גם אם לך נראה שעכשיו זה הזמן הכי נכון שיש אתה לא יודע מה התוכניות של ה'.
בהצלחה:)
אתה יכול בעבודה/ מהשכונה שלך
ממש להפך לא מכירה בנות שלא מעדיפות מישהו עם כיפה אבל לא משנה בלי קשר שזה יקרה זה יקרה בלי לחץ
שואל השאלה:
ההורים שלי? ממש ממש לא לוחצים עליי אנחנו אפילו לא מדברים על הנושא הזה..
אני לא דתי דוס עם חליפה שחורה. אני דתי רגיל, זה חסר לי, לא להורים שלי
אנונימי
כלכך מבינה אותך,
תזכור שזה לא שאתה לא שווה אלא שהזמן שלך כנראה עוד לא הגיע.. וזה מתסכל, ברמות. אני גם באותה סירה.. פשוט צריך אמונה חזקה כי זה דברים שלא תלויים בנו. בהצלחה
אחשלי אני בדיוק כמוך רק בעבודה אתה תמצא מישהי
אנונימי
דווקא הצלחתי למצוא מישהו באתר היכרויות.. ויש בנות שלא מרתיע אותן זה שאתה דתי עם כיפה.. אני לא דתייה ויוצאת עם דתי ככה שזה לא מכליל את כולן..
אנונימית
^^ החיים זה לא מרוץ מול כולם, לכל אחד יש בגרות נפשית מסוימת וזמן שהוא מרגיש שהוא מוכן לפרק של זוגיות..
לאט לאט נשמתי, אל תעשה rush in
תהנה מהגיל הזה, תבלה כל רגע ודקה שיש לך בו
להכיר מישהי אתה תמיד תוכל
שואל השאלה:
אני לא מחפש להתחתן מחר, אני מחפש קשר נורמלי ותקין כמו שיש לכל אחד
אנונימי
אתר הכרויות זה לא מקום טוב להכיר בו.
לדעתי במציאות זה הכי טוב, ואל תדאג-כל אחד מוצא את האהבה שלו בסוף.
(וכאן אני אהיה כנה, גבר עם כיפה זה ממש מוריד, לי לפחות).
אנונימית
אתה רק בן 20 חכה תשתחרר מהצבא אני בטוחה שתכיר מישהי, בהצלחה:)
הייתי משדכת לך את אחותי רק בשביל שיהיה לי חדר לבד אבל שנים אנחנו לא מדברות
לך תלמד משהו, לך תעבוד, לך לאיזה חוג או קורס, לך לפעילות עם אנשים שאתה לא מכיר ככה תכיר בנות ויהיו לכם כבר נושא אחד משותף ביחד. תכיר ככה מישהי ואז תיזום מהלך
אנונימי
אחי אתה עוד צעיר, אל תתעסק בבנות עכשיו, היא עוד תגיע.
במצב דומה כמוך, ככה זה לוחמה. תנצל את התקופה כדי להתרכז בעצמך וכשיבוא יבוא
קודם כל תתרכז על סוג הבחורה שהיית רוצה!!
אמרת שאתה בחור דתי, לא היית מעדיף מישהי דתיה/מסורתית? זה יכול להיות יותר נכון עבורך וככה לא יהיו בעיות בהקמת בית יהודי דתי.

ותסמוך על ה' שיתן לך את הזיווג שלך בזמן המתאים ביותר (: בינתיים כמו שאמרו פה אם אתה רואה מישהי חמודה תיגש.

בהצלחהה
הו סיפור חיי

אומללה שכמותי
אוח מבינה אותך חחח
לול להכיר מישי במציאות אפילו חברים אני לא מצליח להשיג האמת שאפילו לדבר עם אנשים לא מצליח לי כולם פשוט ביישנים בורחים לי... גם בנים וגם בנות בלי קשר לזוגיות