16 תשובות
מצרי לא?
ערבים אומרים זה אוכל שלהם .. מהמצרים
הישראלים אומרים שלהם..
הישראלים אומרים שלהם..
^חומוס זה מצרי, פלאפל זה ישראלי
או הפוך
או הפוך
שואל השאלה:
אבל איך זה של ישראל אם היא נוצרה לפני 70 שנה והפלאפל קיים כבר כמה מאות שנים אם לא יותר?
אבל איך זה של ישראל אם היא נוצרה לפני 70 שנה והפלאפל קיים כבר כמה מאות שנים אם לא יותר?
או מצרי או ישראלי
זה מצרי בכלל
קישורים מצורפים:
פלאפל הומצא ב1958, ישראל הייתה קיימת אז
אנונימי
לא של ישראל אולי עשו לזה גרסע ישראלית?
לקחנו את זה מהערבושים חח
אנונימי
האמת שיש ממש וויכוח בנושא הזה. יש כאלה שטוענים שיש עדיות לפלאפל עוד במצריים העתיקה, יש כאלה שאומרים שזה לא כזה עתיק אבל כן הומצא על ידי המצרים ועוד כל מיני טענות לגבי למי הפלאפל שייך.
אבל גם אם כל הטענות נכונות, הפאלפל שמדברים עליו הוא פלאפל שעשוי מפולים, הפלאפל הישראלי עשוי מחומוס. ישראל כאילו שדרגה את הפלאפל מסתם מאכל פשוט מפולים למאכל טעים יותר שעשוי מחומוס. אגב הם היו אוכלים את זה כתוספת ליד סלט ואנחנו אוכלים את זה ממש כאוכל, בפיתה וזה
אז בעיקרון אוליי הרעיון הראשוני ממש של זה היה מצרי אבל מי שפיתח את זה אלה ישראלים. אז הפלאפל ישראלי בדיוק כמו שיש מאכלים שכאילו שייכים למדינות אחרות אבל בעצם הומצאו במקומות אחרים.
אבל גם אם כל הטענות נכונות, הפאלפל שמדברים עליו הוא פלאפל שעשוי מפולים, הפלאפל הישראלי עשוי מחומוס. ישראל כאילו שדרגה את הפלאפל מסתם מאכל פשוט מפולים למאכל טעים יותר שעשוי מחומוס. אגב הם היו אוכלים את זה כתוספת ליד סלט ואנחנו אוכלים את זה ממש כאוכל, בפיתה וזה
אז בעיקרון אוליי הרעיון הראשוני ממש של זה היה מצרי אבל מי שפיתח את זה אלה ישראלים. אז הפלאפל ישראלי בדיוק כמו שיש מאכלים שכאילו שייכים למדינות אחרות אבל בעצם הומצאו במקומות אחרים.
במקור מצרים
שואל השאלה:
^^ מה זה לא נכון בשום צורה, הם אכלו את זה בפיתה (למרות שאצלם גם היו אוכלים את זה כמנה בפני עצמה ואנחנו לא) וכן היו פלאפלים מחומוס, פול ועוד סוגים אז אין לי מושג על מה את מדברת.
^^ מה זה לא נכון בשום צורה, הם אכלו את זה בפיתה (למרות שאצלם גם היו אוכלים את זה כמנה בפני עצמה ואנחנו לא) וכן היו פלאפלים מחומוס, פול ועוד סוגים אז אין לי מושג על מה את מדברת.
זה כן נכון, הם היו אוכלים לא היו אוכלים את זה בפיתה, והם היו אוכלים פלאפל מפול ולא מחומוס
שואל השאלה:
לא מדויק בכלל הם היו אוכלים גם וגם, לפעמים בצלחת לפעמים בפיתה, בחלק מהמקרים הם הכינו מפול וחלק מחומוס. תבדוק את המקורות שלך
לא מדויק בכלל הם היו אוכלים גם וגם, לפעמים בצלחת לפעמים בפיתה, בחלק מהמקרים הם הכינו מפול וחלק מחומוס. תבדוק את המקורות שלך
ערבי
מצרי, אנחנו יעני גנבנו להם את האוכל:))
באותו הנושא: