10 תשובות
כן
כאילו אם את דתייה
כן אם את מאמינה וזה
אם את מאמינה...
לא, את לא חייבת, תעשי מה שטוב לך
לא
לא ממש קשור לאם את שומרת שבת או לא...
אם את מתחזקת,כל הכבוד! תמשיכי כך.
וגם אם לא אני די ממליץ, ביז' בתמוז קרו הרבה דברים רעים ממש לעם ישראל וזה עוזר לתחושת האחדות שלך כשאתה מקדיש לזה יום.

נ.ב
לרוב האנשים צום זה לא כזה קשה(במיוחד צום של יום אחד בלי הערב) באמת שלא כזה קשה.
לא זה לא צום חובה מחר.
כיפור את חייבת נגיד אבל את יז בתמוז את לא חייבת
אין קשר, אני ממשפחה חרדית ואחיות שלי לא תמיד צמות יש צומות שחייבים לצום כמו תשעה באב ויום כיפור
את צריכה לצום
"חייבים להתענות בתשעה באב ובי"ז בתמוז, ובג' בתשרי, ובעשרה בטבת, מפני דברים הרעים שאירעו בהם"(שולחן ערוך, אורח חיים, סימן תקמט, סעיף א)