7 תשובות
אני מאמינה שקיים דבר כזה בכל זאת חול
מאמינה שכן
איך זה הגיוני?
לבנים אין זרע כבר בגיל 5, הם מתחילים ליצר רק בסביבות גיל 12
ובנות לא יכולות להכנס להריון כבר בגיל 5
לבנים אין זרע כבר בגיל 5, הם מתחילים ליצר רק בסביבות גיל 12
ובנות לא יכולות להכנס להריון כבר בגיל 5
הורים מאמצים יש בישראל
בנות יכולות להיכנס להריון רק בגיל 12+
^ אי אפשר לאמץ ילדים מעל גיל 6 ואם אני צודקת חייבים להיות בני 18+
זה לא הגיוני...
רק מגיל 12 אפשר להוליד ילדים....
אולי אימוץ אבל אני בספק
רק מגיל 12 אפשר להוליד ילדים....
אולי אימוץ אבל אני בספק
אנונימית
באותו הנושא: