8 תשובות
אני קיבלתי תשובה שעברתי אחרי שלושה חודשים
(עשיתי באוגוסט קיבלתי תשובה בנובמבר)
עשיתי גם באותו יום כמו שאת. איך היה לך?
שואל השאלה:
בסהכ היה סביר...מה שכן הייתה שאלה אחת ממש סיוט השאלה הזאת שהייתה אחרי ההפסקה שנתנו הגדרות למשהו והיינו צריכים לענות על איזה 27 שאלות באיזה 40 דק
וואו השאלה עם המכונה הייתה באמת סיוטט ובכל השאר הספקת לענות על כל השאלות?
שואל השאלה:
ממש לא הספקתי...תמיד יצא שחצי ניחשתי...אבל גם קראתי איפשהו שאנחנו לא תמיד נספיק לענות על הכל ושאנחנו גם לא אמורים
כן זה ביאס אותי במלא מבחנים לא הספקתי לענות על כל השאלות מקווה שיהיה טוב
שואל השאלה:
נקווה לטוב..למרות שאני לא הופתע אם אני לא אעבור...
כן גם אני