5 תשובות
כאלה ששונאים אותם כן וכי הם קצת שונים מהם
אני חושבת בעיקר ההתנהגות שיש לרובם
הם מתנהגים כאילו הם הכי מסכנים שיש וכאילו בכוח מוציאים את עצמם מוזרים ולא שייכים ואז מתבכיינים שחושבים שהם מוזרים ולא שייכים
אבל זה לא כולם אני מכירה מישהי אחת שהיא ילדת סנטר ולא כזאת אבל השאר שאני מכירה הם בול ככה
הם מתנהגים כאילו הם הכי מסכנים שיש וכאילו בכוח מוציאים את עצמם מוזרים ולא שייכים ואז מתבכיינים שחושבים שהם מוזרים ולא שייכים
אבל זה לא כולם אני מכירה מישהי אחת שהיא ילדת סנטר ולא כזאת אבל השאר שאני מכירה הם בול ככה
אנונימית
כי אין לנו אבא
לדעתח זה קצת מןגזם כל ההייט שיש סביבם
ילדי סנטר לרוב מתבטא בלבוש וגם מתבטא באופן התנהגותי לי אישית קצת ווירד באמת לראות את ההתנהגות שלהם
לגבי ילדי אנימה זה נורא תלוי כי יש כאלה שצופים באנימה אבל זה לא מתבטא בלבוש מוגזם ושה ויש כאלה דכן אבל לא כזה מפריע לי
לגבי ילדי אנימה זה נורא תלוי כי יש כאלה שצופים באנימה אבל זה לא מתבטא בלבוש מוגזם ושה ויש כאלה דכן אבל לא כזה מפריע לי
באותו הנושא: