6 תשובות
אין סיבה..
כי להטבים חסינים לקורונה
שואל השאלה:
אז למה אף אחד לא מאשים את מצעד הגאווה בעלייה בתחלואה? את מסיבות הפורים ואת החרדים כולם האשימו והתקשורת חגגה על זה...
אין סיבה מכיוון שזה לא נכון
^והתקשורת צבועה
כי הם הומופובים בדת
יש להם גם להט"בים
כי ההומוהים מקבלים היידס וקורונה זה לא להומוהים. וחרידים נענשים על ידי בורא כי נמאס לו מהשטויות שלהם יומי ש רוצים רק שקל על התחת בשביל לחסוך עד לקבר.