6 תשובות
אין סיבה..
כי להטבים חסינים לקורונה
שואל השאלה:
אז למה אף אחד לא מאשים את מצעד הגאווה בעלייה בתחלואה? את מסיבות הפורים ואת החרדים כולם האשימו והתקשורת חגגה על זה...
אז למה אף אחד לא מאשים את מצעד הגאווה בעלייה בתחלואה? את מסיבות הפורים ואת החרדים כולם האשימו והתקשורת חגגה על זה...
אין סיבה מכיוון שזה לא נכון
^והתקשורת צבועה
^והתקשורת צבועה
כי הם הומופובים בדת
יש להם גם להט"בים
יש להם גם להט"בים
כי ההומוהים מקבלים היידס וקורונה זה לא להומוהים. וחרידים נענשים על ידי בורא כי נמאס לו מהשטויות שלהם יומי ש רוצים רק שקל על התחת בשביל לחסוך עד לקבר.
באותו הנושא: