2 תשובות
לא, צריך לתת לעור להחלים גם אם עכשיו תשימי העור עדיין ינזק
אנונימית
אל תלכי. חבל זה סתם יגרה את העור יותר זה לא צחוק כל השריפות האלה יהרסו לך את העור.
שימי משחה (אלוורה או משהו נגד כוויות) וחכי כמה ימים לפני שתיחשפי לשמש שוב ולהבא שימי קרם הגנה זה חשוב ://
באותו הנושא: