7 תשובות
אם באלך תנסי, ותלכי. אם לא תגידי לו שאת לא מעוניינת
אם הוא לא הטעם שלך אין מה לנסות, משיכה זה חלק גדול מהעיניין. תסבירי לו פשוט הוא צריך לדעת לקבל גם לא
אם את לא מעוניינת אז תגידי לו בנימוס שאת לא מעוניינת אבל תודה על ההצעה.
תגידי שאת לא מעוניינת פשוט, הוא יבין וימשיך הלאה
אם הוא לא הטעם שלך עדיף שתסרבי לו בעדינות ונימוס שאת לא מעוניינת. אם תמרחי את זה הוא סתם יפגע יותר בסופו של דבר.
אני חושבת שתנסי בכל זאת לתת לו צ'אנס - אל תשללי מייד. אם אחרי הפעם הראשונה של הדייט לא התחברת, ולא היה לך טוב .. אז להבא שתיפגשו תגידי לו שאת לא בעיניין - אבל תגידי לו את זה פנים אל פנים - לא בווצאפ
אם את לא מעוניינת תגידי שאת פשוט לא מעניינת אבל מוחמאת על ההצעה
או שתלכי ותנסי
או שתלכי ותנסי
באותו הנושא: