3 תשובות
זה טבעי לגמרי,לכל אישה יש את התופעות מהמחזור שלה.
צריך להתמודד,עוד כמה ימים זה יעבור,בנתיים תתנחמי באוכל,זה כיף לאכול:)
שואל השאלה:
כבר אכלתי 2 חפיסות שוקולד זה רק מעצבן אותי יותר לול
אנונימית
תראי נטפליקס במזגן כי במחזור גם חם,תתקלחי על מים קפואים,תאכלי,תנסי להוציא את העצבים שלך על משהו.