5 תשובות
תרנגולת.. במידה והאבולציה זה התחיל מחיידקים.. והתפתח לאט לאט לתרנגולת, אז טכנית זה היה יצור חי לפני ביצה.
ואם זה אלוהים הוא יצר תרנגולת ולא ביצה
ואם זה אלוהים הוא יצר תרנגולת ולא ביצה
חח הביצה
אנונימי
תרנגולת
התרנגולת,
אלוקים ברא את התרנגולת בתחילה, מימנה יצאו הבייצים ;d
אלוקים ברא את התרנגולת בתחילה, מימנה יצאו הבייצים ;d
התרנגולת! אני לא מבינה את כל אלה שחושבים שהבייצה.. כאילו.. אם הייתה ביצה קודם... איך היא בדיוק בקעה?!?!?
באותו הנושא: