4 תשובות
בעיניי פדיחה לסנן.
שואל השאלה:
אוף חחחn אני מתביישת
אנונימית
לא
זה לגיטימי לעצור באמצע
אם לך אין איך להמשיך את השיחה גם לצד השני כנראה אין וזה אומר שכאילו בסדר...
לא ממש לא
תמשיכי אותה