14 תשובות
עבדתי אני
למה?
למה?
שואל השאלה:
יש לי ראיון עבודה לשם
יש לי ראיון עבודה לשם
אנונימית
שואל השאלה:
מה שואלים שם? ואיך העבודה עצמה?
מה שואלים שם? ואיך העבודה עצמה?
אנונימית
כן (לא אני).
לא שואלים יותר מדי
בעיקר בת כמה את וכו'. לי היה ממש סבבה (עבדתי בביתני הגרלה) אבל זה יכול להיות קשוח אם את עובדת במתקנים בגלל השמש והישראלים חח..
בעיקר בת כמה את וכו'. לי היה ממש סבבה (עבדתי בביתני הגרלה) אבל זה יכול להיות קשוח אם את עובדת במתקנים בגלל השמש והישראלים חח..
שואל השאלה:
ומתי אמרו לך אם התקבלת לעבודה?
ומתי אמרו לך אם התקבלת לעבודה?
אנונימית
פשוט קבעו איתי משמרות אחר כך
תקשיבי, אין פה יותר מדי להתקבל/לא להתקבל. הם צריכים עובדים ולא בררניים מדי אז הם לוקחים כל מי שבגיל המתאים וגר יחסית קרוב, זה לא שזה ראיון עבודה לגוגל, זה בקטנה באמת.
בהצלחה:)
תקשיבי, אין פה יותר מדי להתקבל/לא להתקבל. הם צריכים עובדים ולא בררניים מדי אז הם לוקחים כל מי שבגיל המתאים וגר יחסית קרוב, זה לא שזה ראיון עבודה לגוגל, זה בקטנה באמת.
בהצלחה:)
שואל השאלה:
אוי ואם אני לא גרה קרוב? כאילו אני גרה בפתח תקווה זה שעה נסיעה עד לשם אבל אין לי מקום עבודה אחר
ואין לי בעיה לנסוע לשם כל יום ברכבת
אוי ואם אני לא גרה קרוב? כאילו אני גרה בפתח תקווה זה שעה נסיעה עד לשם אבל אין לי מקום עבודה אחר
ואין לי בעיה לנסוע לשם כל יום ברכבת
אנונימית
נראלי שיקבלו אותך הייתה איתי אחת שגרה אחרי אשדוד ועבדה שם
שואל השאלה:
אה אוקיי סבבי תודה
אה אוקיי סבבי תודה
אנונימית
^^^^ אם אני לא גר קרוב לא יקבלו אותי?
והאם משלמים על נסיעות?
כי אני גר בדרום ויש לי גם ראיון
עריכה: אגב משלמים במזומן?
ולהביא איתי לריאיון תעודת זהות?
והאם משלמים על נסיעות?
כי אני גר בדרום ויש לי גם ראיון
עריכה: אגב משלמים במזומן?
ולהביא איתי לריאיון תעודת זהות?
אנונימי
שואל השאלה:
גם אתה בא ביום רביעי הקרוב?
גם אתה בא ביום רביעי הקרוב?
אנונימית
שואל השאלה:
וכן תביא תעודת זהות אמרו לי שצריך להביא
וכן תביא תעודת זהות אמרו לי שצריך להביא
אנונימית
ציניות זה שם המשחק???
אנונימי
באותו הנושא: