3 תשובות
אם אנשים ישמרו וישימו מסכות ולא יפרו בידוד לא נגיע לסגר רביעי זה תלוי רק באנו
לא בממשלה ולא באף אחד אחר
אז תחשבו מה אתם מעדעפים לזלזל בהנחיות ולהיות בסגר או להקשיב להנחיות ולהמשיך לחיות גרגיל עם קצת הגבלות )מסכות מרחק התקהליות (
בוא נקווה שלא...;)
לא יהיה סגר רביעי אפשר להיות רגועים