4 תשובות
עזבי מעדיף שלא תגידי
לא זה ולא זה אבל בשביל הפרוטוקול את השנייה. בשנייה זה כאילו נבנה ואז בא האח הזה משום מקום והורס הכל
באלי שיאמרו לי "אחי אני כל כך אוהב אותך/נהנה איתך שבאלי לאכול איתך שווארמה"
אנונימי
אופציה 2