17 תשובות
שאני רוצה להיות חברה שלה
שותפה שלי
בתיאבון.
קשוחה מדי אבל אחות רצח
שהיא יודעת להינות מהחיים ושתהיה החברה הכי טובה שלי אמןן!! וואללה זו אומנות כי כמהה שאני אוכלת אני לא מסיימת מגש לבד אז ריספקט
אבל יכולה להיות חברה טובה
איזו תוספת היא שמה על הפיצה
שואל השאלה:
זיתים,בצל,תירס,בלי כלום
אנונימית
אלא אם כן אותו הילד היה תקוע באי בודד לשלושה חודשים ונאלץ להסתמך על חול וצדפות בתור מקור קלוריות בלעדי, לא משנה מי הבן אדם, זה פשוט מגוחך בעיניי. בלי לטרוח לבדוק מה יש לאותו הילד בין הרגליים או מה המשקל שלו (כי שוב פעם, זה לא משנה מי זה) השאלות שיעלו לי לראש באותו הרגע הן "ההורים שלך לא מאכילים אותך?" ו"אין לך טיפת קלאס וכבוד עצמי?"
שתחלוק איתי לפחות
שהיא שמנה. ואין פה ממש קנאה. מי שמסוגל לאכול מגש פיצה שלם לבד כנראה באמת עושה את זה לעתים תקופות.
אנונימי
מי שאוכל לבד מת לבד
ושיהיה לה בתיאבון
שואל השאלה:
אני לא שמנה,ההפך,אני חטובה ויפה.
זה כי אני שומרת על שגרת אימונים(:
ממליצה לך להתחיל מאמי.הקנאה עושה לא טוב לפנים
אנונימית
קנאה אולי לא טובה לעור אבל עודף משקל מוביל לחסימת עורקים. תטפלי בעצמך.
שואל השאלה:
אין לי עודף משקל(:
אנונימית
שואל השאלה:
וואו כמה קנאה.אלוהים תעזור
אנונימית
אף אחד לא מקנא בילדה שלא מסוגלת לעבור ארוחה בלי לבלוס מגש פיצה שלם. שאלוהים באמת יעזור לך לראות כמה את חלולה וילדודית. רק בריאות.