4 תשובות
צועקים עוד יותר חזק במתקן
נהנה
אמלהה אני חושבת שהם מפעילים משהו שיחזיר את הרכבת בחזרה וכולם יוצאים מהר.
ובמגלשה פשוט יורדים ואז בורחים לאיזה מקום מוגן שיש שם.
עא.. וגם בוכים הרבה בדרך
ובמגלשה פשוט יורדים ואז בורחים לאיזה מקום מוגן שיש שם.
עא.. וגם בוכים הרבה בדרך
אם זה היה קורה לי, פשוט הייתי מרים טלפון לניקול והיא הייתה נותנת לי את התשובה.
באותו הנושא: