12 תשובות
מה אכפת לך שיעשו מה שבא להן
כדי לפנות לכולםן, לא רק לגברים :).
אם הן רוצות שיעשו זאת למה למנוע מהן?
כן גם לי זה מפריע לקרוא אבל שהיה...
כן גם לי זה מפריע לקרוא אבל שהיה...
שואל השאלה:
זה מעצבן כי זה סתם מאריך את המשפט ויותר קשה לקרוא את זה. זאת גם לא עברית תקנית, האקדמיה ללשון אמרה בעצמה שכאשר פונים בצורת זכר רבים הפנייה מיוחסת גם לזכר וגם לנקבה.
זה מעצבן כי זה סתם מאריך את המשפט ויותר קשה לקרוא את זה. זאת גם לא עברית תקנית, האקדמיה ללשון אמרה בעצמה שכאשר פונים בצורת זכר רבים הפנייה מיוחסת גם לזכר וגם לנקבה.
אנונימי
^^^לשון זכר היא לשון סתמית, אל תהיו מעצבנים.
אני רק מציינת לפרוטוקול שבשפה העברית הם או אתם או בלה בלה בלה זה לא לשון זכר, הם אתם אנחנו אנשים כולם זה גם לגברים וגם לנשים יחדיו, ועל מנת להיות ספציפי בקבוצה שכולה נשים יש את ההן אתן וכו'...
זה שהאקדמיה ללשון אמרה שכאשר פונים זכר רבים הפנייה מיוחסת גם לזכר וגם לנקבה לא אומר שזה בסדר. בעבר המנהיגים לא הסכימו לנשים לבחור בבחירות, זה בסדר? לא!!!
מה אכפת לך?
הן פונות לכולם.
הן פונות לכולם.
^^אני מניח שאתה לא חושד באקדמיה ללשון שהם שוביניסטים, נכון?
אל תעשה צחוק
זו השפה וגם אם זה לא מוצא חן בעיניך אין מה לעשות
אתה יכול לכתוב איך שבא לך אבל זכותם של אנשים להתלונן שאתה מדבר בשפה לא תקנית ומסורבלת
אל תעשה צחוק
זו השפה וגם אם זה לא מוצא חן בעיניך אין מה לעשות
אתה יכול לכתוב איך שבא לך אבל זכותם של אנשים להתלונן שאתה מדבר בשפה לא תקנית ומסורבלת
כי זו דרך מטופשת ולא תקנית? בשפה העברית השימוש בצורת זכר מתאים לפנייה לקבוצה שמורכבת משני המינים. להוסיף לוכסנים ועוד 17 צורות פנייה שונות בשביל לתרום לתחושת השייכות של אנשים שונים זה פשוט מפגן של ילדותיות. זה לא עוזר לאף אחד ורק מקשה ומסרבל את הקריאה.
מה
מזניב^^
קודם כל זה לא רק האקדמיה, ככה זה בעברית נקודה. זאת השפה וככה היא. זה לא לשון זכר ברבים, זו לשון כללית. כמו באנגלית, שבגלל אין כזה דבר הפרדה בפנייה ישירה או ברבים לזכר או לנקבה... ואני לא רואה איך קשור לא להסכים לנשים לבחור... אני פמיניסטית ואני אישה, זה לא שאני אומרת שלא צריך אני רק ציינתי שזה לא מוכרח מבחינת השפה
קודם כל זה לא רק האקדמיה, ככה זה בעברית נקודה. זאת השפה וככה היא. זה לא לשון זכר ברבים, זו לשון כללית. כמו באנגלית, שבגלל אין כזה דבר הפרדה בפנייה ישירה או ברבים לזכר או לנקבה... ואני לא רואה איך קשור לא להסכים לנשים לבחור... אני פמיניסטית ואני אישה, זה לא שאני אומרת שלא צריך אני רק ציינתי שזה לא מוכרח מבחינת השפה