9 תשובות
ימח שמך למה לגלות
שואל השאלה:
אה אופס
אנונימית
שואל השאלה:
אופס? אם זה מנחם אותכם היום נכנסתי לטיקטוק באמצע פרק וגילו לי את כל הסוף של הסדרה, אז המצב שלכם הרבה יותר טוב משלי.
אנונימית
לי גילוי מתי הדמות האהובה עליי מתה אז כולכן במצב הרבה יותר טוב ממני. (למרות שכבר סיימתי הכל אז בעבר חחח)

לגבי השאלה שלך
אין בני אדם על כדור הארץ בעונה 6, איפה ראית? אני לא יודעת מה ראית ולא בא לי לעשות לך ספויילרים
שואל השאלה:
בתחילת עונה 6 אחרי שהם גילו שמונטי לא הלך לישון וזה הם ירדו לכדור הארץ בדיוק שהיה ליקוי חמה ואחרי זה בא עם שלם יש להם טירה וזה לא הבנתי מאיפה הם באו כולם
אנונימית
אהה זה לא בכדור הארץ
זה באלפא
הם שמה כבר עשרות שנים
שואל השאלה:
אלפה זה כאילו כוכב אחר?
אנונימית
יס
שואל השאלה:
הו תודה זה מסביר הרבה
אנונימית