3 תשובות
עקרונית אם את מתאימה וסימנת גבוה במנילה אמורים להביא לך, במידה ולא כדאי לבקש למרות שלרוב הם שמים פס
אנונימית
לי זה קרה לבד
בעיקרון כל מלש"ב אמור לקבל לפחות זימון למיון אחד, אבל אם יש מיון שאתה רוצה ממליצה לך להתקשר למיטב לבקש ולשלוח להם מיילים, ולא להפסיק לחפור להם עד שהם נותנים לך
בהצלחה!