14 תשובות
אי אפשר
מחכים יום
ביי
מחכים 24 שעות..
אין כלום לעשות עם זה #נפגעיימיקמק
שואל השאלה:
למי יש כוח לחכות
למי יש כוח לחכות
אנונימית
מבאס רצחח אין מה לעשות
אני מתה מה כבר עשית
בטח אמרת יבני זונות אה גנגסטרית
די נו את מי אנסת שם????
אין מה לעשות מחכים באסה...
אין מה לעשות מחכים באסה...
שואל השאלה:
לא עשיתי שום דבר זה למה אני שואלת
לא עשיתי שום דבר זה למה אני שואלת
אנונימית
אני אדבר איתם בשבילך
אם את רוצה אני אביא לך את המשתמש שלי
מתחננים בצור קשר.
באותו הנושא: