4 תשובות
אני אישית ממש לא אהבתי... אותי זה שיעמם
לא נשמע מעניין ככ
כןכןכן אני מצה על הסדרה הזאת אם את בוויב של ים וחברעם זה בול בשבילך
אפילו אבא שלי ראה את זה אבל אני לא הייתי מסוגלת