13 תשובות
הוא היה גיי
הוא דמות בדיונית, זה איך
הוא קפטן אמריקה
אני מתה מהגיי
הקפיאו אותו
בדיוק איך שהאלק הופך לירוק וויז'ן עף - זה קומיקס.
אבל לדעתי זה כאילו בגלל שהוא חזק יותר מבן אדם רגיל
אבל לדעתי זה כאילו בגלל שהוא חזק יותר מבן אדם רגיל
מה הקשר כי זה קומיקס או דמות בדיונית גם שם צריך קצת הגיון
שואל השאלה:
^נכון, אבל גם אם הקפיאו אותו הוא היה אמור למות
אלא אם כן השתמשו באיזו טכנולוגיה עתידנית מיוחדת
^נכון, אבל גם אם הקפיאו אותו הוא היה אמור למות
אלא אם כן השתמשו באיזו טכנולוגיה עתידנית מיוחדת
יש תאוריה שאומרת שהקפאה של אדם תשאיר אותו חי
"הקפאה קריוגנית היא תהליך תאורטי בו תאים או רקמות שלמות משומרים על ידי הקפאה בקרח יבש או בחנקן נוזלי בתא אטום לחלוטין."
זה מה שעשו לו
זה מה שעשו לו
כי הוא עבר תוכנית מיוחדת שהפכה אותו לסופר חייל שלא מת
וגם זה סרט לא מציאות אז מותר הכל גם בלי הסבר
וגם זה סרט לא מציאות אז מותר הכל גם בלי הסבר
הקפיאו אותו
הוא לא הזדקן... אז אין סיבה שהוא ימות. הוא היה במצב גופי קבוע.
באותו הנושא: