7 תשובות
לא אם תלכי לרסן זה ידפוק לך את החיים
אנונימית
לקבן*
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת זה למה אני סובלת בשקט
אני יודעת זה למה אני סובלת בשקט
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם אני אוציא פטור זה יפסול לי תרישיון
גם אם אני אוציא פטור זה יפסול לי תרישיון
אנונימית
את עוד חודשיים משתחררת ?
אנונימית
שואל השאלה:
איזה הלוואי ... רק התגייסתי לא מזמן
איזה הלוואי ... רק התגייסתי לא מזמן
אנונימית
תנסי להתחבר לאנשים.
לעשות צחוקים .
להנות אם חברות מהחפלות.
פחות תחשבי על הקושי שבצבא
לעשות צחוקים .
להנות אם חברות מהחפלות.
פחות תחשבי על הקושי שבצבא
באותו הנושא: