10 תשובות
יש הבדל של שנה.
יש הבדל, בגיל 13 אתה מלא בעצמך, הגעת לגיל מצוות, אבל יש לך שנה שלמה בין גיל 13 לגיל 14 ללמוד קצת על החיים, להבין שאתה עוד קטן.
הבדל בשנה
מתבגר יותר
מתחיל להתעניין (לא כולם אבל הרוב) מדברים גסים
מתבגר יותר
מתחיל להתעניין (לא כולם אבל הרוב) מדברים גסים
בגיל 13 אתה חושב שאתה מגניב.
בגיל 14 אתה בטוח שאתה מגניב.
ואז מגלה ששניהם לא נכונים. שאתה סתם עוד קטין עם נזלת באף
בגיל 14 אתה בטוח שאתה מגניב.
ואז מגלה ששניהם לא נכונים. שאתה סתם עוד קטין עם נזלת באף
אנונימית
יותר בוגר בגיל 14 אני חושבת
אנונימית
אין כול כך הבדל אבל בן גיל 15 ל16 יש הבדל משמעותי יותר
אנונימית
כע
אצלי היה הבדל ענק מבחינת מראה
מבחינת אופי בקטנה
מבחינת אופי בקטנה
ממ אין
באותו הנושא: