5 תשובות
שואל השאלה:
בגיל הזה
אנונימי
אפאחד לא עןלה איתו, לא בשיעורים ולא בטסט.... מביאים לו אופנוע ואומרים לו סע פחות או יותר... בהצלחה
לא, אני אתאר לך איך השיעור הראשון מתחיל

המורה: תעלה על הקטנוע, זה ברקס זה גז, יאללה תתחיל לעשות פה סיבובים (מגרש כזה)
שואל השאלה:
^אבל מתישהו הוא צריך ללמוד לעלות על לכביש עם תנועה, איך הם עושים זאת?
אנונימי
לאט לאט מתקדמים