4 תשובות
כי אולי זה לא היה עם משמעות. או עם בנאדם אמיתי בשהילך
אולי לא הרגשת אליה רגשות, או את האנרגיות שלה , ולא נמשכת אליה ..
זה הגיוני שלא הרגשת משהו

- אם זו הייתה בת זוג שלך, והייתה לכם מערכת יחסית די ארוכה ופתוחה : מן הסתם היית מרגיש מוצף פרפרים
כן לגמרי זה נורא תלוי בבנאדם שאתה איתו
כי אולי עשית את זה בסטוץ במסיבה או סתם משהו לא מיוחד ולא עם בת זוג...
אנונימי