4 תשובות
כי אולי זה לא היה עם משמעות. או עם בנאדם אמיתי בשהילך
אולי לא הרגשת אליה רגשות, או את האנרגיות שלה , ולא נמשכת אליה ..
זה הגיוני שלא הרגשת משהו
- אם זו הייתה בת זוג שלך, והייתה לכם מערכת יחסית די ארוכה ופתוחה : מן הסתם היית מרגיש מוצף פרפרים
זה הגיוני שלא הרגשת משהו
- אם זו הייתה בת זוג שלך, והייתה לכם מערכת יחסית די ארוכה ופתוחה : מן הסתם היית מרגיש מוצף פרפרים
כן לגמרי זה נורא תלוי בבנאדם שאתה איתו
כי אולי עשית את זה בסטוץ במסיבה או סתם משהו לא מיוחד ולא עם בת זוג...
אנונימי
באותו הנושא: