3 תשובות
כל עוד את משרתת את המדינה - זה טוב
תלוי איפה תיהי נהגת
אנונימית
את האמת יש כאלה שיגידו שלא אבל תכלס זה תפקיד טוב את מקבלת רישיון דרך הצבא במקרה ואין לך ולרוב התפקיד שלך זה להסיע בעלי תפקידים חשובים זה סהכ אחלה תפקיד
באותו הנושא: