35 תשובות
מגיע לך מישהי הרבה יותר טובה ממנה ומצטערת בשבילך בהתחלה
בהצלחה*
אולי היא לא יודעת להתמודד ולהכיל את זה וזה גדול עליה
אנונימית
היא מזעזעת.
מצטערת שזה קרה לך, היא לא שווה את זה מגיע לך מישהי הרבה יותר טובה.
אז היא לא שווה אותך, תרגיש טוב !
איזה נורא.
אם היא נפרדה ממך בגלל זה תגיד תודה שלא נשארת עם מישהי נוראית כזאת
באמת מגיע לך מישהי יותר טובה..
מנסה לחשוב על הצד שלה.. אולי היא מפחדת לאבד אותך כשתהיו ביחד ואז זה עוד יותר יכאב לה (עם חס וחלילה יקרה לך משהו {לא דווקא מוות חס ושלום}) אז היא העדיפה להיפרד עכשיו. אולי מישהו מהמשפחה שלה חלה בסרטן בעבר והיא זוכרת חוויה רעה מהמחלה... יכולים להיות הרבה צדדים לסיפור
אני לא ממהרת לשפוט אותה
יכול להיות שזה פשוט גדול עליה
אבל יש דרכים לעשות דברים
אבל אני יכולה להסכים עם זה שאם היו לה רגשות אמיתיים כלפיך אז היא בחיים לא הייתה נפרדת מדבר שכזה
היא הייתה נשארת ותומכת בך
זה לא דבר שעושים
ואני מצטערת בשבילך כלכך
ותהיה חזק
אני כאן בשבילך אם אתה רוצה לדבר או אם אתה צריך קצת חברה
שואל השאלה:
אני לא מפחד מהמוות.. אני רק לא מבין למה זה ככה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם אני ממש ממש מעריך את זה❤
אנונימי
אתה מקסים, מגיע לך כלכך הרבה יותר
אין לך מה לפחד מהמוות
אבל חשוב שתילחם על החיים
שואל השאלה:
תודה רבה לך^ ואני ממש לא מפחד מהמוות.. חחח
אנונימי
או
מצטערת
אתה תקבל מישהי טובה הרבה יותר!!
שתילך לאלף
תרגיש טוב
אם אתה רוצה לדבר מוזמן
אולי זה גדול עליה אתה צריך להבין גם אותה היא יצאה לא טוב אבל זה מובן
החלמה מהירה שיהיה לך רק בריאות
אנונימית
אוי! שתמות מגעילה איכס ואו
רפואה שלימה בקרוב אמן!! וממש מצטערת על מה שקרה גם עם חברה שלך... אתה נשמע בן אדם נדיר, אז אל תתן לסתם איזו בחורה להוריד לך! אתה אלוף
אתה חזק ואתה תעבור גם את הפרידה וגם את המחלה זה רק הראה לך מי היא באמת וכנראה לא האחת בשבילך כי היא נמצאת ברגעים הקשים
וואי כואב לי לשמוע
אני לא יודעת מה יותר
מבטיחה לך שהיא הפסידה
ראית ליטר של דמעות? תנסה לדו אותה לכף זכות אולי היא מפחדת לאבד אותך ו היא מפחדת לכאוב יותר אם היא תהיה איתך בקשר
ודרך אגב ת לי את שם שלך והשם של אמא שלך אני אתפלל עליך
רפואה שלמה תהיה חזק ואני פה אם אתה צריך משהו❤
אוו מצטערת לשמוע מגיע לך מישהי יותר טובה ממנה שתבין אותך ושתתמוך בך ברגעים קשים אם היא עזבה אותך בגלל זה אני מציעה לך לשכוח ממנה ולתת לה ללכת ולהמשיך הלאה רפואה שלמה ושבעזרת ה" תנצח את המחלה הזאת ותספר לנו מה איתך בעוד כמה שנים ❤
אתה בןאדם נפלא וזה לא אומר שהיא לא אוהבת אותך, מניחה שהיה לה קשה להתמודד ולשאת את זה. כמו שאתה מתמודד עם זה גם היא צריכה, אבל זו לא סיבה להפרד ממך.
כזוג אתם עוברים יחד מכשולים והיא ברחה מזה, כנראה זאת דרך ההתמודדות שלה.
מצטערת שהיית צריך לחוות את זה בנוסף לסרטן.
אתה יכול לדבר תמיד בפרטי3<
מגיע לך הרבנ יותר טוב, החלמה מהירה 3>
אולי היא לא רצתה להתמודד אם מה שיכול לקרות ..
רפואה שלמה! תרגיש טוב, כרגע חברה זה סתם יפריע לך נראה לי אז אל דאגה
מה מזעזעת מפגרים לא מתאים להשמע לא כל אחד מתאים לו שיעכבו אותו. היא צעירה ורוצה לחיות ולהמשיך הלאה תבין את זה. חוץ מזה כנראה שהיא לא אהבה אותך מספיק כי אם היא באמת הייתה אוהבת היא הייתה נשארת למרות הכל ככה שלפחות נפטרת ממנה
די לשפוט אותה
לא כולם יכולים להתמודד עם דברים כאלה
אנונימי
איכס מזעזעת, תשמח שהיא עזבה אותך, היא פשוט לא מגיע לך.
וואלה אני מבינה אותה. במיוחד אם אתם לא נשואים או משהו כזה. היא לא נוראה, שימו את עצמכם בנעליים שלה. אולי היא לא רוצה את כל כאב הלב הזה?
זה סיטואציה מחורבנת, אבל אני מבינה מאיפה היא באה. תפסיקו לשפוט תילדה.
אני מקווה שתבריא אחי.
אנונימית
זה קשה והעולם לא פייר בכלל, אבל אתה לא יכול ואף אחד מכם לא יכול לשפוט אותה, זה ביג דיל, מניחה שאתם גם כולה נערים, תשכח ממנה ותילחם במחלה תהיה עם משפחה זה הכי חשוב, רק בריאות❤
אנונימית
אולי היא לא במצב של להכיל את כל הסיטואציה, כך או כך זה לא תירוץ להשאיר אותך לבד בזמן כזה, אתה תמצא בטר ביצז בעתיד תסמוך עלי.
היי ,
חבר הכי טוב שלי נפטר לפני 3 שנים מסרטן )חשוב לציין שהיה לו סיכוי החלמה מאוד טובים אבל היה לו עוד מלא מחלות רקע והוא שבר אז את שתי הרגליים וזה מה שהוביל לסוף , אז אל תדאג( , ועדיין כל דבר קטן מזכיר לי אותו ועושה לי התקפי חרדה ואני עדיין מדמיינת אותו בלילות וזה מוות כלכך קשה והייתי לצידו כל התקופה של המחלה . לפניי כחודשיים הכרתי מישהי חולת סרטן , היא הייתה מאוד מאוד מאוד נחמדה אבל כל פעם שראיתי אותה עלתה לי המחשבה על אותו חבר ופשוט לא יכולתי לעמוד בזה , הסתכלתי עלייה ורציתי לבכות. יש אנשים שפוחדים לאבד אנשים ,אז הם מתרחקים . או שיש להם זיכרונות עמוקים שחברים לא יודעים .
שמחה אם עזרתי
בכל מקרה , אני בטוחה ומאחלת לך שמיליון חברים וחברות יעטפו אותך לאורך כל המסע הזה וגם אחריי , במסע הזה אתה תכיר את האנשים שילווה אותך למשך תקופות ארוכות .
מצוין, מגיע לך טוב יותר ממנה, היא פשוט מזעזעת אם אוהבים מישהו זה לא צריך להיות תלוי בדבר קח את זה כדבר טוב אם היא נפרדה ממל בגלל זה כנראה שהיא לא הייתה שווה אותך, ותהיה בריא
מזעזעתת
היא פשוט פתטית איכס. אתה תמצא מישהי הרבה יותר טובה