התחברות
הרשמה
לא אכלתי כלום חוץ מכריך היום ואני רוצה לאכול
אבל אני גם בריב עם ההורים שלי והסלון מחובר למטבח, מה אני יכולה להכין לאכול שיהיה מהיר ושאפשר לסיים מהר?
23 ביוני 2021, 21:40
רעב
אוכל
מה לאכול
הורים
ריב
תשובה אחת
קורנפלקס
א
אוכל;
באותו הנושא:
אכלתי היום רק כריך ואני לא רעבה זה נורמלי?
עם אכלתי היום שניצלים ופסטה, ועכשיו כריך טונה זה יותר מדי?
אכלתי היום הרבה? כריך וספגטי
אכלתי היום ציפס רביולי מעדן וכריך זה מספיק?
אם אכלתי היום רק כריך וקורנפלקס זה בסדר?
ב8 אכלתי כריך גדול וב1 אכלתי כריך עם דבש
אכלתי היום רק כריך עם
אכלתי היום חצי כריך גבינה, שני פירשקי, שלוש כפות סלט ו4 עוגיות אוראו, זה מספיק?
אכלתי היום כריך עם גבינה כמה ביסים וזרקתי לפח כי הרגשתי שאני הולכת להקיא... לא אכלתי כלום מאז.
אני אכלתי היום רק ביגלה בבוקר (עשק בערך) ולא אכלתי כלום מאז ואני לא רעבה...
אכלתי היום חצי כריך וכמעט לא שתיתי כי אני לא מרגיש טוב זה ממש גרוע?