5 תשובות
לי אישית, לא ככ אכפת אבל זה כן מבאס כי אני אוהבת לצאת למסיבות
לא, גם אני לא אוהבת. כמה אנשים כמה חרדה זל

לשתות עם חברים זה סבבה אני לא צריכה את כל הבולשיט מסביב
נע לא
גם אני לא אוהבת מסיבות אף פעם לא הייתי במסיבות:)
אני לא אוהבת מסיבות גם אז אני חושבת שזה מעלה
תלוי מי אתה שואל..
למשל לי זה ממש מוריד כי אני בחורה של יציאות
יש כאלו שזה בשבילן אפילו מעלה