13 תשובות
שואל השאלה:
אהה באמת? לא צריך לעשות קורס אטן בשביל משמרות באטן?
אהה באמת? לא צריך לעשות קורס אטן בשביל משמרות באטן?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה!!!
תודה רבה!!!
אנונימית
שואל השאלה:
וזה ככה בכל המרחבים בארץ בטוח?
וזה ככה בכל המרחבים בארץ בטוח?
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקורס נותן? וזה קשה מבחינת הלימודים שם והמבחנים?
מה הקורס נותן? וזה קשה מבחינת הלימודים שם והמבחנים?
אנונימית
כן זה ברור, גם מבחינת הצוות והכל אבל לפעמים זה מגניב לעשות משמרות על נטן
אפשר לעלות על אטן בלי קורס תארן. ברוב התחנות שני הקורסים לא קשורים בכלל אחד לשני. בשביל לעשות אטן צריך השתלמות אטן נטו
רגע זה בחינם??
אנונימית
לא, זה 250
רגע ואתה יודע כמה לקורס מדריכים?
אנונימית
ואם אני יוצאת למדריכים ב? אני לא אוכל לעלות לאטן עד שאני אעשה קורס תארן? כי אצלנו בתחנה אי אפשר לעשות את שתי הקורסים ביחד
אני יוצאת :);
אז בעיקרון אני לא אוכל לעלות לנטן עד שאני אישה קורס תארן? מבאס
לכל הקורסים 250 ש"ח
באותו הנושא: