8 תשובות
לא.... בכללי הייתי מחכה שזה יידלג על מחזור כי זה לא יגיע באותו יום.
תחכי שבועיים.
אם המחזור שלך סדיר בדרך כלל ממש אז אפשר אבל הייתי מחכה עוד כמה ימים
אנונימית
מכיוון שאנוכי בתולה ובת 14 לא הייתי עושה בדיקת הריון אבל אם הייתי הממ "בוגרת" יותר הייתי מחכה יותר משלושה ימים
זה סך הכל שלוש ימים..... הייתה פעם שהמחזור איחר לי בשבוע וחצי
וכן הוא היה סדיר.
שואל השאלה:
טוב בננות בכל מקרה עשיתי בדיקה באותו יום, התשובה יצאה חיובית ברוך ' :) תודה בכל אופן. תקשיבו לגוף שלכן❤
אנונימית
מה-
מזל טוב נראה לי
אנונימית
שואל השאלה:
הכל בסדר, אני בת 23, נשואה וחיכיתי מאוד לילד :) אז תודה רבה
אנונימית
וואו זה ממש מרגש!!
הרבה בהצלחה ושבעזרת השם תצאו בידיים מלאות בהיריון קל ותקין
הרבה בריאות :)
אנונימית
באותו הנושא: