6 תשובות
כן, יכול להיות שזה משתמש ישן.
פעם היו כאן אנשים יותר מבוגרים

ויכול להיות שהוא סתם משקר לול
כן, יש גם בני 112 חחח
הגיוני. אני בן 113.
יאפ או שסתם כותבים גיל
הגיוני כן אבל יש פה מלא שמשקרים
הגיוני , גם אני חירבשתי גיל