התחברות
הרשמה
השארתי את הטלפון באוטו והוא רותח, איך לקרר אותו?(אני לא בבית)
23 ביוני 2021, 15:44
טלפון
חום
2 תשובות
תתני לו להתקרר לבד פשוט
פ
פטריק מן
לשים ליד המזגן באוטו ולא להשתמש בו
ג
ג'ורג'ית
באותו הנושא:
כשאני מטעינה את הטלפון המטען נהיה ממש רותח (ואני לא בטלפון כשזה מטעין) מה לעשות?
מישהו שלח לי תמונה של מסיכה מקופלת שאני השארתי לו באוטו וכתב שהוא נקרע מצחוק כשהוא מצא את זה
נרדמתי עם הטלפון והוא רותח רצחח קמתי עכשיו וזה רותח ממש ממש להטעין אותו או לחכות?
אם השארתי באוטו מיום שישי חטיף שוגי קוקומן בחום הוא התקלקל?
הטלפון שלי חם מה לעשות איך לעשות שלא יהיה חם הוא רותח ולפעמים הוא נכבה לי
השארתי את האייפד שלי ב50 מעלות באוטו והוא איטי יותר, מה לעשות?
תקשיבו השארתי את הלפטופ דלוק על המיטה שעתיים והמיטה רותחת!!
פאקק שמתי את הטלפון מתחת לכרית ועכשיו הוא רותח, מה לעשות?
השארתי לחברות שלי את הטלפון שלי כי הלכתי להתאפר בחדר אחר...
הטלפון שלי מתחמם ממש מהר, אחרי 5 דקות שימוש הוא כבר רותח, מה לעשות?
אם רוצים לשמוע שירים באוטו, איזה כבל צריך לחבר לטלפון כדי שיהיה אפשר לשמוע שירים שרוצים דרך הטלפון וישמעו באוטו?