6 תשובות
באמת למה
מה הקשר... רוב האוכלוסייה מחוסנת זה לא יקרה כמו פעם. רוב החולים הם במקום אחד בימים האחרונים
כי הם אהבלים
^^
אולי רוב הישראלים מחוסנים אבל בחו''ל יש ממש מעט ארצות שנחשבות ירוקות ויש הרבה ארצות שבכלל לא התחילו אפילו להתחסן, בטח שלא מתקרבים ללהיות מדינה ירוקה, וגם בישראל יש אנשים שלא התחסנו וזה מסוכן בשבילם.
בלי קשר שכבר היו מקרים פה בישראל של אנשים שהתחסנו ועדיין נדבקו או הדביקו.
שואל השאלה:
נכון! וגם בשבוע האחרון מתו מלא מקורונה! כמות החולים הקשים עולה מיום ליום!
זה שיש אנשים מחוסנים שנדברו לא אומר כלום. קודם כל זה 95% או אפילו פחות בזן ההודי אבל החיסון 100% אפקטיבי בלגרום לזה שהמחלה לא תהיה מסוכנת אם נדבקים בה. לא משנה איזה זן שקיים כרגע. אנשים שלא רוצים להתחסן? בעיה שלהם. אלו שלא חכולים זה דבר אחר. אבל לא סוגרים נתבג בגלל זה. האנשים צריכים לדאוג לעצמם כמה שאפשר