112 תשובות
מה רע
זה יפה בעיני
ולא סותר
הם לא דתיים אז...
חושב שהם אנשים שלא סגורים על עצמם
להטב ודת לא יכולים ללכת ביחיד נקודה!
זה כמו שיגידו שאפשר להיות מוסלמי ויהודי ביחד
אחד מתנגד לשני, אחד ההפך הגמור שלו.
או שהם בדת או בלהטב
זה לא סותר הם לא חייבים לשכב
אי אפשר לשלוט בזה. ככה שאין שום בעיה עם זה.
סותר בהחלט
אין להטב שלא יהיה עם מישהו ולא ישכב איתו
לשלישי
הם כן דתיים ואפילו יש בתי כנסת גאים בשבילם
זה כן סותר כי זה נוגד את התורה ואת האמונה... בתי כנסת רפורמיים לא נחשבים כדתיים, אלא מסורתיים
זה אסור לפי התורה
אבל בדורנו כל אחד מתמודד עם נסיונות ועושה עיברות אז אנחנו לא צריכים להסתכל עליהם ולתת להם הערות
לדעתי פשוט נתקן אותנו ונקבל אותם כי זה מה שמצפים ממנו
מה זה בתי כנסת גאים? דת ולהטב זה סותר! זה כמו רפורמים, שלוקחים מה שבא להם מהדת ולא לוקחים את מה שלא בא להם
אנונימית
אז הם לא דתיים סליחה
הדת מתנגדת ללהטב זאת עובדה
זה לא הולך ביחיד
לא מאמין שהם ימשיכו בשני הדרכים בסוף הם יבחרו או בדת או בלהטב
שואל השאלה:
אז אתם נגד?
אנונימית
אם הם לא שוכבים הם נחשבים דתיים
אבל כל עוד הם כן,הם פשוט סותרים את התורה לגמרי
ודתיים הם לא
שהם כמו כל האנשים מהקהילה הגאה רק שלרוב יותר קשה להם לצאת, מבחינתי זה שהם דתיים זה לא פקטור אבל זה בהחלט משפיע כי לרוב הסביבה שלהם פחות מקבלת ויותר קשה להם לצאת מהארון או לקבל את עצמם מראש
שואל השאלה:
ואם למשל דתי יצא מהארון הוא יהיה עדיין דתי בעיניכם?
אנונימית
הם דתיים, בטח שהם דתיים.
אין שום איסור להיות הומו, יש איסור לקיים משכב זכר ואלו שני דברים שונים לחלוטין..
אם הם מקיימים את האיסור אז הם לא דתיים, אבל אם הם עומדים בניסיון הם דתיים ואשריהם ואשרי חלקם.
אין לי בעיה עם הומואים

הוא יהיה דתי
זה שהוא נמשך לבן,לא מוריד ממנו
לתגובה השמינית, צר לי להודיע לך שיש דבר כזה בשם אסקסואליות, שזה שלא מרגישים משיכה מינית, רוב האסקסואלים לא עושים סקס בכלל או בקושי רק בתנאים מסויימים
מה קשור א-סקסואל ללהטב
את לא יכולה פשוט להציב שני דברים סותרים ולהגיד שהם בסדר רק כי זה תואם את התפיסת עולם שלך. יש הפכים ויש דעות שונות בעולם.

עכשיו אני אודה באמת, יש דתיים שהם הומואים, מקיימים את כל המצוות אבל עדיין מרגישים משיכה לאחד המינים. זה לא קשור לבתי כנסת גאים או לרפורמה, אנשים כאלו מקבלים תמיכה ישירות מהרב האישי שלו, והם ממשיכים לקיים חיי דת.
^^^^^^ברור, הדתיים לא מקשיבים לכל האיסורים בתנך אז אם הוא לא מקשיב לאיסור ספציפי שהוא תחת קטגוריה איסור הוצאת זרע לבטלה שזה איסור משכב זכר זה לא הופך אותו לפחות דתי, להיות דתי קודם כל תלוי באמונה, לא בספר עתיק
^^^אסקסואלים הם חלק מקהילה הלהטבק+..
חמוד,תקרא לזה ספר עתיק
אל תחשוב,שאתה,"מודרני" חושב שאתה יודע מה מגדיר דתי כדתי
ברור אבל בסופו של דבר דתיים מבינים שהם צריכים להתחתן ולהביא ילדים לעולם
מה את רוצה שהם יתחתנו להטב? הדת מתנגדת לנישואים כאלה
שהם יביאו ילדים? איך בדיוק?! פונדקאות אסורה על פי הדת!

בסופו של דבר גם אם הדת לא מתנגדת ליחסי להטב מילא כשאתה רווק כי זה באמת לא יסתור את היהדות אבל בסופו של דבר אתה תנשא ואז....
אותי זה מזעזע
הם סותרים את עצמם לדעתי.
זה תלוי מה הם עושים עם זה
הם שותקים וממשיכים רגיל בחיים ואם הם נופלים אז הם מצטערים
או
הם הולכים למצעדים מתגאים בכל מקום ולא מצטערים על זה
כלום.
לדעתי הם דתיים
יכול להיות שהדת לא מגדירה אותם דתיים
אבל בראש שלי זה הגיוני שהם יהיו דתיים
1. בגלל שלהיות להט"ב ולהימשך למין מסויים או להרגיש חוסר התאמה מגדרית זה דברים לא נשלטים
וזה שמישהו מרגיש ככה לא אומר שהוא בוחר לעשות את זה
2. גם אם הוא בוחר לעשות את זה לא ניראלי שזה אומר שהוא לא דתי יותר
כאילו יש דתיים שלא מכבדים הורים ומדברים לשון הרע
אז הם לא דתיים?
זה לא כזה קשור כאילו אף אחד לא ניראלי מושלם מבחינת שמירת מצוות
בסופו של דבר דתי זה גם הגדרה אישית
הרי יש כאלה שהולכות עם חולצות קצרות ומגדירות את עצמן דתיות
זה מדהים
לא הבנתי מה מדהים בדבר הזה
הם לא דתיים אמיתיים. אך זו זכותם המלאה להיות כך, ולהחזיק בתפיסה ערכית כה אינקוהרנטית.
שזה לא סותר ויופי להם.
I:
זה כן סותר אם הם מתגאים בזה
דתי שיתלבש כבחורה, זה כמו ציוני ימני שינופף עם ידו את דגלי אשף
אז הם לא דתיים
כל המתיפייפים שאומרים שזה לא סותר. כתוב בתורה בפירוש שזה אסור.
לא נכנסת לעניינים שאני לא מבינה בהם :)
שיחיו איך שטוב להם
אם הם משתכיים לקהילה באופן רשמי, ותומכים בה - הם מחללי השם.

אבל אם הם לא שייכים לקהילה, ולא תוכמים, ומתגברים יל יצרם - אז הם בסדר גמור.
דתי לפי דעתי
שזה מאוד סותר.
שהם טועים
אותו דבר כמו דתיים רגילים
זה משיכה אין מה לעשות אם זה לא משנה מה אתם חושבים ומה הדעה שלכם.
בסופו של דבר זה אמונה וזה משיכה, אין לאן לברוח.
ואני לא מתה על היהדות. אני מתעבת אותה. אני אוכל להיות חברה של אנשים כאלו. זה תלוי.
אנונימית
הם לא בחרו להיות חלק מהלהט"ב. הם עדיין דתיים ושום דבר לא ישנה את זה.
אוקי קראתי את זה וכולי עצבנית להיות חלק מהקהילה זה לא בחירה אוקי ואני דתיה לסבית גאה כי אני מאמינה שאלוקים יקבל אותי בכול ממב לא משנה מה אז די כבר לשנאת חינם כי גם שינאת חינם אסור בתורה
בטח שכן!!!!!!!!!!!!!!!
בסופו של דבר הם לא יוכלו להמשיך עם הדרך הזו נקודה פסיק סימן קריאה!!!
כל דתי יודע שהוא יתחתן בסופו של דבר!
כל דתי יודע שהחתונה היא דבר קדוש שלהטב לא יכולים לעשות אותו כי זה מתנגד לדת!
כל דתי יודע שלהביא ילדי פונדקאות לעולם אסור הלכתית!

אז מה אתם מברברים בשכל שהם יכולים להיות דתיים וזה לא סותר זה סותר בהחלט בסופו של דבר דיי לזרוק אשליות תקראו לדברים בשמם פחדנים!
חמודה להיות דתיה זה לא לעשות מה שבא לך ולצפות שהשם יקבל אותך בכל מצב גאונה! אם ככה כבר הייתי גוי
יש לשנוא מישהו ויש להתנגד למשהו שהוא עושה זה לא אותו דבר ככה שאין כאן שנאת חינם

את לא יכולה להיות לסבית גאה וגם דתייה
לא חושב על זה
זה לא משהו שהם יכולים לבחור... הם נמשכים למין שלהם ואין מה לעשות זה הם וככה צריך לקבל אותם
אז בוא נשאל ככה מה יהיה כשיגיע הרגע שהוא ירצה להתחתן? גם אז הוא יעשה את זה?! ברור שלא!!!!!!!! ואם הוא כן אז הוא לא דתי הוא רק מתחבא מאחורי מסכה של דתי כדי להצדיק את המעשים שלו ולהגיד "טוב רק בזה אני נופל בכל השאר אני בסדר" נשמות המשפט הזה לא תקף! זה כמו שדתי יגיד "אז אני רק ישמור שבת וכל השאר אני בסדר"
גם כן....
שזה לא דבר
נסיה
הם צריכים לעשות מקסימום מאמץ כדי לא ליפול ואם הם לא עושים את זה אז זה לא אומר שזה טוב וזה בסדר
אבל אלוהים ברא אותם ככה. אז למה הוא אומר להם שאסור להם להיות ככה?!
^^ נסיה, זה הנסיון שלהם. כל השכר על קיום התורה - זה על התגברות על היצר. זה לא חכמה לשמור מצוות רק בהמ שקל לך והולך לך חלק בלי בעיות...
אלוקים לא ברא אף אחד ככה!
אלוקים ברא את האדם עם נטיה טבעית מולדת לאישה!
זה דבר כתוב ומוכח!
זה שזה המצב היום זה כי אנשים החליטו ונתנו לזה לגיטימציה
איפה בתורה כתוב שצריך לקבל את האחר?
זה לא כתוב בתורה זה מוסר כוללני זה כמו שתגידי שכתוב בתורה שצריך לדבר בנימוס. זה לא כתוב זה מוסר שעובר מדורי דורות
123345, לא האחר שעושה עבירות. כתוב שמי שיכל למחות לא מיחה - נתפס בעון (שבת נד ע"ב).

מפסיק לעוות את התורה! אם התורה אסרה משהו - היא רוצה שננתגד לזה, ונמנע מאנשים לעשות את זה.
חמודים אדק זה די מיוחד ואם הם גאים בזה שאפו מורידה את הכובע
תוצאה. אז הם לא יתחתנו כי ה' עושה להם ניסיון?
אלוקים ברא אותנו עם יצר העריות אז למה הוא אסור עלינו לשפוך זרע לבטלה?! הרי הוא ברא אותנו ככה
נסיה, זה בהחלט מה שהם צריכים לעשות. הקב"ה (ישתבח שמו לעד!) לא נותן לאדם נסיון שהוא לא יכול לעמוד בו.

מי שחוטא - זה כישלון ("חטא" מלשון "פיספוס").

אבל את אם רוצה להכתחש לעצם האיסור - זה כבר כפירה, כי ה' כן כתב את זה בתורה.
שהם לא יכולים לקרוא לעצמם דתיים.
להיות הומו כשאתה דתי זה ניסיון קשה השאלה היא במה אתה בוחר
אם אתה מתעלה על עצמך ולא שוכב עם גברים ואולי אפילו מנסה לטפל, אשריך כי זה באמת חתיכת ניסיון ופה בדיוק נבחנת האמונה שלך.
אבל אם אתה נופל ועובר על האיסור (שזה איסור הרבה יותר חמור ורציני מהעבירות שחלק מהתגובות פה אמרו) אני באמת לא שופטת אבל דתי, אתה לא.
כמו שאני דתיה ולפעמים קשה לי להקפיד על צניעות אז הם נולדו (גיי/טראנס וכו..) לי יש יותר דרך לשלוט בזה אבל זה לא סותר את האמונה שלהן באלוקים
אני חושבת שהם לא נקראים דתיים אולי מסורתיים..הרי זה נוגד את התורה ואת האמונה אבל הם עדיין שומרים על מסורת.
meandmyself
צניעות ומשכב זכר אלו איסורים שאפילו לא קרובים אחד לשני ברמה של החומרה.
יופי להם :)
אין בעיה אם זה
וכל מי שרושם שיש אם זה בעיה אז לא צריך להיות בעיה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה לעשות
הם אחלה
^^ אז בשביל מה הקב"ה נתן לנו את התורה? בשביל שכל אחד יעשה מה שבא לו, או בשביל שנלך על פי חוקים שהם לטובתנו, ובזה זנכה לחיים טובים בעול הזה ובעולם הבא?
זה לא סותר בשום צורה. גם להטב יכולים להיות דתיים. כל אדם יכול להאמין באלוהים בדרך שלו ויכול להגדיר את עצמו בצורה שהוא רוצה
די כבר נו כולם יודעים שזה לא
כל דתי יודע שהוא יתחתן בסוף
כל דתי יודע שמהתורה אסור לו להתחתן כשהוא הולך עם להטב
אף אחד לא יכול להאמין בדרך שלו. כל אחד יכול למצוא את הדרך שלו להתקרב אל הדת אבל לא להחליט שהדת זה לעשות מה בא לך
אם אני אומר שאני דתי אבל לא אוכל כשר ולא שומר שבת זה אומר שאני דתי? לא
אז הם לא דתיים והם פשוט מזלזלים בה'
קצת סותר, אבל סך הכל בסדר.
אני חושבת שזה ממש יפה וכל הכבוד להם על האומץ הם לא צריכים לשנות את עצמן גם אם זה בשביל הדת
^ מב יפה בזה? כל המטרה של הדת זה לבטל רצוננו מפני רצונו של הקב"ה:

"עשה רצונו כרצונך, כדי שיעשה רצונך כרצונו; בטל רצונך מפני רצונו, כדי שיבטל רצון אחרים מפני רצונך" (אבות, פרק ב, משנה ד).
מה יש לחשוב
לא שונה מאחרים
מה אתם חושבים על טבעונים שאוכלים בשר?
שאלה טיפשית...
(בהנחה שהשאלה מתייחסת לגייז מוצהרים שמממשים את הדחפים שלהם)
מה אני אמורה לחשוב עליהם
זה דבר שלא שולטים עליו נולדים ככה
אנונימית
להטב זו קהילה.
מעולם לא ראיתי קהילה תימנית שיש בה אשכנזי, מעולם לא ראיתי קהילה מוסלמית שיש בה נוצרי, וכן הלאה..
משיכה מינית זה כבר דבר אחר.
ברגע שאתה משייך את עצמך לקהילה שיש לה דעות פוליטיות שונות וקהילה שמכריזה על עקרונול מאוד ברורים שלרוב נוגדים את הדת, כמו נישואים מעורבים וכדומה, אז זה נורא קשה לומר שאתה דתי כיוון שלדת יש עקרונות משלה והן ממש לא הולכות יד ביד עם קהילת הלהטב.
עכשיו זה לא אומר שאי אפשר להמשך למין מסוים ולא להיות אדם דתי, לכל אחד נתונה אפשרות הבחירה מה לעשות עם החיים שלו, עם מי להיות ואיך לאפיין את זה.
יכולים להיות דתיים הומואים או לסביות, זו רק נטיה מינית, והם יכולים לבחור מה לעשות איתה.
בין אם זה לחיות איתה בצורה מוצהרת ולהיות שלמים עם הבחירות שלהם, ובין אם זה לחיול עם זה בשלום בחיים של תורה ודת ולמנוע מזה להפריע להם.
בנוסף יש עוד המון סוגים של דתיים להטבים כמו כאלו שהם מוצהרים אבל בוחרים לא לעשות עם המשיכה שום דבר.
או כאלו שחובשים כיפה אבל משייכים את עצמם לקהילת הלהטב, בעיניי זה טיפה דו פרצופי כיוון שזה ידוע מה הדעות הברורות *של הקהילה עצמה* בכל הנוגע לדת, וזה מאוד סותר את החיים הדתיים.
בכל מקרה הדת היא של כולם ושכל אחד יעשה מה שטוב בשבילו, חשבון שמיים הוא לא ביד האדם אלא בידי שמיים
זה סותר את התורה כי רשום שלא יהיה משכב זכר...
אבל שיעשו מה שטוב להם
מה מהמם בזה שאלוקים יעזור ליייי
הם עוברים על עבירה חמורה מאוד.
כמה הם נחשבים דתיים זה כבר בינם להק''בה
שהם לא יכולים לשלוט בזה... זאת המשיכה המינית שלהם והם לא מתכוונים לוותר על האמונה שלהם בגלל נשהו שהם לא יכולים לשליט אליו וזה בסדר לגמרי
אני חושבת שזה לא קשור לדת או לאמונה. אי אפשר לשלוט במי שאת/ה מתאהב/ת. אני חושבת שאהבה זה דבר מדהים בכל הצורות שלה, לא משנה אם אדם הוא סטרייט או חלק מהלהט"ב+. וגם, לפי האמונה, אלוהים ברא את כולנו והוא אוהב את כולנו, אז זה אומר שהוא ברא אנשים כחלק מהלהט"ב+ ושהוא אוהב אותם
אלוהים לא אוהב את כולנו זה בולשיט שהנוצרים המציאו וזה מה שהפך את הנצרות לדבר כל כך רכרוכי ופאתטי...
אלוהים שונא הרבה דברים, הוא שונא זימה, הוא שונא עבודה זרה, הוא שונא אנשים צבועים, הוא שונא שקרנים, הוא שונא חמדנים, הוא שונא רוצחים, והוא גם בין השאר שונא להטבים...
(האלוהים של היהדות יעני)
סותרים את עצמם
אנונימית
לא כל אדם דתי שומר את כל ההלכות והמצוות מן הסתם, כל אחד נופל למשהו אחר..
אני אדם אתאיסטי לשעבר חרדי, אני מבין דבר או שתיים..
אדם שומר את ההלכות שהוא יכול ושהוא רוצה מתוך רצון לעשות אותם.. לכן זה אפשרי להיות להט"ב וגם להיות אדם דתי ושומר מצוות.. אף אחד בעולם המודרני שלנו לא יכול לשמור את כל המצוות.. זהו
אגב תשובה למישהי כמה תגובות מעליי..
המונח להט"ב נועד לקבץ את כל מה שהוא לא הטרוסקסואלי וסיסג'נדר, זה לא השם של הקהילה..
יש הבדל בין 'קהילת הלהט"ב' ל'להט"ב'
לא אמרנו לשמור את כל המצוות אבל זה דבר בסיסי ביותר שאפילו מי שיש לו זיקה מינימלית לדת יודע את זה!
מושלמים הכי חזקים שיש
הם סותרים את עצמם
בעיני זה פיגור זה סוג של זהות מעוותת לדעתי
זה כמו שדתיים יהיו בעד אכילת לא כשר שאנשים אוכלים או אנשים שרוצחים או לא שומרים שבת ויפגינו תמיכה בשבילם זה מוזר מי שאומר שהומו זה מותר מהתורה שילך לבדוק שוב
זה דתיים שהם צריכים להבין שזה לא בסדר לתמוך בדבר כזה
עם כל הכבוד לכל האנשים שיש כמובן
אנונימי
מה הקשר בין זה שהם דתיים והלטב לזה שהם חזקים ומושלמים
התורה לא אוסרת להיות להטב,
ולהפך, היא מודעת לעובדה שזה קיים לכן גם צוין האיסור על משכב זכר,
ומעבר לכך זה פשוט לא ענייני
היא לא אסרה אבל קל וחומר שזה אסור
אז היא גם לא אסרה לא להדליק חנוכיה ^

זה קל וחומר שאם זה אסור אז למה לתמוך בזה ? מבינה
אנונימי
וכל המלאכות ולמה שזה מוביל למאלכות אסורות בשבת
גם את זה היא לא אסרה
אנונימי
uzumaki_fangirl, התורה גם מצוה להוכיח את האנשים שהם חוטאים (ויקרא יט, יז). לכן זה אמור להיות עניינך.
^מסביר יפה אמוד. מה שהתרוה אומרת - בהחלט אמור להיות דעתי, ודעתו של על יהודי נורמלי אחר.
תוצאה
לא יודעת מה איתך אבל לדעתי ממש ממש ממש לא עניני מה אנשים עושים בחדר המיטות שלהם.
^ אז את מומרת למצות התוכחה. נענשים על זה.

שהקב"ה ישאל אותך למה לא התערבת בזה - את חשובת שתוכלי לתרץ לו למה זה לא היה עניינך? חושבת שהוא יקבל את זה?
לא אכפת לי שיעשו מה שבא להם אני לא נכנס ולא עם זה
לא אכפת לי שיעשו מה שבא להם אני לא נגד ולא עם זה
אני מכיר טרנסית מגבר לאישה שנהייתה לסבית ויש לה איזה 3 ילדים והיא יחסית צעירה והיא דתייה וגם הבת זוג שלה דתייה.

מבין הפמנומנים היותר מעניינים שיצא לי לראות.
אני מכיר טרנסית מגבר לאישה שנהייתה לסבית ויש לה איזה 3 ילדים והיא יחסית צעירה והיא דתייה וגם הבת זוג שלה דתייה.

מבין הפמנומנים היותר מעניינים שיצא לי לראות.
האמונה התורה והלכה סותרים את זה אומרים שזה כמו מחלה נפשית וזה דבר אסור ולא בריא כך שזה לא יכול ללכת ביחד בעיקר לא כאלה שגאים בזה והולכים למצעד הגוואה וכאלה