15 תשובות
2000 שח
בין 500-800 שח תלוי בדגם ובחנות.
ראיתי באוזן השלישית ב609
ראיתי באוזן השלישית ב609
הזולים יותר עולים כמה מאות שקלים (הכי זול שראיתי 300-400), האיכותיים יותר אלף+
הרבה, בין בערך 700-2000 ראיתי
בערך 60 דולר באורבן אאוטפיטרס
הרבה :(
זו ממש השקעה
איכותי יעלה לך בערך 1000
אבל הטווח 500-2000
וגם התקליטים עצמם זו השקעה גדולה
כל תקליט בערך 100
זו ממש השקעה
איכותי יעלה לך בערך 1000
אבל הטווח 500-2000
וגם התקליטים עצמם זו השקעה גדולה
כל תקליט בערך 100
לי יש אחד ב274 והוא אחלה פטיפון יש בו גם רדיו ואפשרות לחיבור קבל אוקס
את יכולה להזמין באינטרנט
קישורים מצורפים:
^ פטיפון במחיר כזה ממש לא מומלץ.
אני גם לא משתמשת בפטיפון איכותי במיוחד (עלה לי בסביבות ה700 שקל), אבל יש לזה השלכות. זה פשוט הורס את התקליטים עם הזמן מאחר ואין על הזרוע של המחט משקולת, ועוד כל מיני דברים טכניים חשובים.
כמו שאמרו לך כאן, תלוי למה אתה מכוון
משהו באמת טוב ואיכותי יעלה לך בסביבות ה1500 ומעלה, לא כולל רמקולים.
קח בחשבון שאחד זול, מעבר לאיכות הסאונד הירודה, הוא פוגע בתקליטים בטווח הארוך. (אתה יודע שהוא לא איכותי ברגע שיש לו אופציית חיבור לאוקס/בלוטוס)
מה שגם לא כל תקליט עולה לך 100 שקל.. יש תקליטים ב50 וגם ב10 שקל. רוב התקליטים שיש לי עלו בסביבות ה60 שקל, ויש כמה ש40 ואפילו 20 (יש לי גם כמה ב100 ואפילו 120, אפשר למצוא אותם ביותר זול אבל זה יהיה קשה) תכלס זה עניין של לחפש במקומות הנכונים ולהשקיע זמן בחיפוש בחנות.
אני גם לא משתמשת בפטיפון איכותי במיוחד (עלה לי בסביבות ה700 שקל), אבל יש לזה השלכות. זה פשוט הורס את התקליטים עם הזמן מאחר ואין על הזרוע של המחט משקולת, ועוד כל מיני דברים טכניים חשובים.
כמו שאמרו לך כאן, תלוי למה אתה מכוון
משהו באמת טוב ואיכותי יעלה לך בסביבות ה1500 ומעלה, לא כולל רמקולים.
קח בחשבון שאחד זול, מעבר לאיכות הסאונד הירודה, הוא פוגע בתקליטים בטווח הארוך. (אתה יודע שהוא לא איכותי ברגע שיש לו אופציית חיבור לאוקס/בלוטוס)
מה שגם לא כל תקליט עולה לך 100 שקל.. יש תקליטים ב50 וגם ב10 שקל. רוב התקליטים שיש לי עלו בסביבות ה60 שקל, ויש כמה ש40 ואפילו 20 (יש לי גם כמה ב100 ואפילו 120, אפשר למצוא אותם ביותר זול אבל זה יהיה קשה) תכלס זה עניין של לחפש במקומות הנכונים ולהשקיע זמן בחיפוש בחנות.
אה אממ אוקיי סליחה שהטעתי.. במקומות שאני הסתכלתי בהם זה היה טווח המחירים
זה ממש נחמד שיש מקומות שמוכרים בסכומים האלה
זה סביר יותר
זה ממש נחמד שיש מקומות שמוכרים בסכומים האלה
זה סביר יותר
^בכל חנות תקליטים יש תקליטים יותר יקרים ויותר זולים. את כנראה פספסת.
כן כנראה
הסתכלתי רק על אמנים ספציפיים
הסתכלתי רק על אמנים ספציפיים
אגב, אני מציעה לך אם את מחפשת תקליט ספציפי לבדוק בכמה חנויות בטלפון. יש חנויות שמחזיקים את אותו תקליט ביד שניה והמחיר יורד (אלא אם כן זו הוצאה מיוחדת) או אפילו בקבוצה בפייסבוק של תקליטים. לפעמים אנשים פרטיים מוכרים וזה בהרבה יותר בזול.
אלא אם כן את רוצה חדש מהניילון ואז זה לא רלוונטי
אלא אם כן את רוצה חדש מהניילון ואז זה לא רלוונטי
לאלא זה מאוד רלוונטי
אני אחפש, תודה לך (:
אני אחפש, תודה לך (:
דבר איתי בפרטי, פשוט זה תהליך ארוך למצוא פטיפון טוב
באותו הנושא: