12 תשובות
כן למה שאת לא תוכלי לדגמן ? את נשמעת ממש יפיפיה
כן למה לא
בטח
לא יודעת, תלוי באיך שאת נראית, תלוי בתווי פנים, אי אפשר לקבוע ככה.
תלכי לסוכנות דוגמנות ותשאלי. למרות שזה מקצוע מסריח.
כןן לכי על זה
את יכולה לנסות אבל להרבה בנות יגידו לא בגלל המשקל... וזה מפתח אחרי בעיות
שואל השאלה:
בגנים של המשפחה אנחנו רזים ולגובה שלי המשקל שלי ממש טוב...
לגמרי יכולה ,את נשמעת ילדה יפה ! אבל לא על מסלול כי מסלול זה מגובה 1.75 בערך (מנסיון)
שואל השאלה:
עדיין עדיין לא סיימתי לגבוהה אמרו לי שאני יהיה מעל מטר 70....
אז סבבה ,בהצלחה !