7 תשובות
לא
לא. זה צילום, כמו שאבוא לך עם פלאפון ואצלם אותך. זה יכאב? לא.
לא
שואל השאלה:
^^ עשית גזר שאתה אומר? אמרו לי מלא שזה כואב וזה ממש לא כמו מצלמה בטלפון מאמי
^^ עשית גזר שאתה אומר? אמרו לי מלא שזה כואב וזה ממש לא כמו מצלמה בטלפון מאמי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה זה לוקח 45 דקות?
אז למה זה לוקח 45 דקות?
אנונימית
לא לא כואב בכלל
הצילום אמור לקחת רק כמה דקות למה 45 דקות?
הצילום אמור לקחת רק כמה דקות למה 45 דקות?
באותו הנושא: