11 תשובות
לכי תכיני
לא אל תכיני לרוב אחרי שאוכלים ממש בלילה עוד יותר לא מצליחים להרדם וזה גם לא בריא בשעה כזאת
תכיני כבר
תאכלי משהו בקטנה. ללכת לישון אחרי ציפס עם מלא שמן זה לא הכי טוב ובריא
אנונימי
לא
..
כןן אחותי יאללה
לא
תאכלי משהו אחר
לעע תאכלי איזה טוסט או לחם עם שוקולד
תכיני
לא
אנונימי
מי אוכל צ'יפס על הבוקר ?