אז סיפור רקע קצרצר שלשום התחלתי לשלוח למישהו הודעה באינסטגרם היי מה קורה.. ענה לי והתחלנו לדבר עברנו לוואטאפ והשיחה די זרמה והיום שלחתי שוב הודעה של מה קורה דיברנו בוואטאפ ואז הוא רשם טוב תקשיבי 10 דקות אני מתקשר ורשמתי סבבה והוא היתקשר ודיברנו איזה שעתיים וחצי רצוף והיה צחוקים והשיחה יחסית זורמת וכיפית וזה היה בוידיאו בקיצור היה ממש כיף וזה שיפר לי את המצב רוח ברמות על.