תשובה אחת
את מתארת פה בעייה עמוקה יותר מהזלזול שלה למחוות שלך.
מצד אחד, העובדה שאין להורייך דיי כסף, שאולי מסבירה את ההתנהגות המזלזלת(בשל הלחץ הרב כך שהיא אפילו לא מצליחה לעצור להעריך את המחוות של הבת שלה) אבל לא מסבירה למה לאחיך היא תתנהג טוב.
יש פה מבוי סתום, תלכי אלייה ישירות ותדרשי להבין למה היא ככה. בכל מקרה לשאלתך זה לגיטימי שתפגעי.
מצד אחד, העובדה שאין להורייך דיי כסף, שאולי מסבירה את ההתנהגות המזלזלת(בשל הלחץ הרב כך שהיא אפילו לא מצליחה לעצור להעריך את המחוות של הבת שלה) אבל לא מסבירה למה לאחיך היא תתנהג טוב.
יש פה מבוי סתום, תלכי אלייה ישירות ותדרשי להבין למה היא ככה. בכל מקרה לשאלתך זה לגיטימי שתפגעי.
באותו הנושא: