2 תשובות
טוסט אם סלט וחינה (מלחם מלא וגבניה מוצרלה אפשר גם לחם לבן אם זה לעלות מסה)
יפיופה. אם את מתאמנת טוב ושומרת על גזרה ככה, את יכולה לאכול *מה* שבא לך בלי להגביל את עצמך.
אל תפריזי יותר יותר יותר מידיי.. אבל בכללי את יכולה לאכול מה שבא לך. כל עוד את שומרת על כושר מאסיבי