11 תשובות
שואל השאלה:
את יודעת אם גם השנה? כי זה רק שני לילות...
אנונימית
אני יוצאת לקורס הזה השנה ואמרו שיהיה, אצלנו זה 6 ימים אבל אני חושבת שיהיה.
את יכולה לשאול את המדריכות או את הראשגדית
שואל השאלה:
בשנת קורס אין ראשגדית ואנחנוהנהגצ החוף אולי זה קשור לזה?
אנונימית
הו אצלכם זה שונה
אצלי יש ראשגדית אני הנהגת חיפה
שואל השאלה:
אע חוח, בסוף אין מקלחות כי זה יומיים תודה בכל מקרה
אנונימית
היה לנו טיול בסופש של יומיים וגם לא היו מקלחות
אני מקנאה שזה רק יומיים-
אגב אם תרצי להתכתב איתי בפרטי אשמח
תמיד רציתי להכיר אנשים לדבר איתם על הצופים
שואל השאלה:
יאללה שולחת לך הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
אני עכשיו בקורס ורק שתדעו ממש כיף פה


עשינו אתמול תורנות מטבח ותעשו טובה אל תשתו פטל כמו חזירים איזה ילדה מסכנה תמלא לכם את זה
והמסיבה היום בערב
אנונימית
יאא גם אני הנהגת חיפה ויוצאת לקורס מסכם
יהיו מקלחות אצלנו זה 6 ימים